Announcement

Collapse
No announcement yet.

635:n konehuoneesta kaivattais pari kuvaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • e24
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2005
    • 628

    635:n konehuoneesta kaivattais pari kuvaa

    pitäis imusarjalta muutta kaasuläppäkotelo toiselle puolelle pienen käyräputken avulla, mutta nyt ois pikku ongelma..,

    toinen kotikoneista tilttas ja siinä meni kuvat koneenmukana huoltoon, eli en kykene niistä sihtaamaan minkämoinen rako tuolla imusarjan kyljessä on.

    auto on maalarissa ja koen lattialla, joten niistäkään ei ole apua.

    netistä löyty kyl auton kuvia, mutta ei oikeanlaisia.

    eli tarvis kuvan konehuoneen ylhäältä (imusarjan puolelta) ja vaikka etu tai takaviistosta.

    niin mallihan oli tavan 635csi vm 85 joten vastaavasta kuvat ois toivottua

    ei esim kaasari tai M versiot
    käyttis Honda CR-v
    .... MR2
    ----------------------------
    ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)
  • |parsakaali|
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2005
    • 997

    #2
    käykös siihen e28:n kuva? eikös niissä ole konehuone samanlainen?

    Comment

    • e24
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2005
      • 628

      #3
      Originally posted by |parsakaali|
      käykös siihen e28:n kuva? eikös niissä ole konehuone samanlainen?

      tuohon en osaa sanoa. todennäköisesti hyvinkin pitkälti samat taitaa olla.
      lokasuojien sisäpinnat ehkä eritavalla pullistetut ja jotakin hilvettä voi olla eritavalla

      kaikki apu otetaan vastaan =)
      käyttis Honda CR-v
      .... MR2
      ----------------------------
      ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)

      Comment

      • |parsakaali|
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2005
        • 997

        #4
        noh minäpä käyn napsasemassa kuvan kuhan löydän kameran laitatko maili osoitteesi niin mahtuu isompikin kuva?

        Comment

        • e24
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2005
          • 628

          #5
          Originally posted by |parsakaali|
          noh minäpä käyn napsasemassa kuvan kuhan löydän kameran laitatko maili osoitteesi niin mahtuu isompikin kuva?



          kiitos

          [email protected]
          käyttis Honda CR-v
          .... MR2
          ----------------------------
          ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)

          Comment

          • Xhawk
            OBTCF Member
            • Jul 2004
            • 2326
            • Kierrosalueella (hki)

            #6
            Eikös se kaasuläppärungon muuttaminen toiselle puolelle imusarjankoteloa onnistu tekemällä reikä juuri sille vastakkaisella puolelle ja hitsaamalla entinen reikä umpeen?
            "Position One, Position One"
            Punainen miesten voimisteluauto

            BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18

            Comment

            • |parsakaali|
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2005
              • 997

              #7
              Originally posted by Xhawk
              Eikös se kaasuläppärungon muuttaminen toiselle puolelle imusarjankoteloa onnistu tekemällä reikä juuri sille vastakkaisella puolelle ja hitsaamalla entinen reikä umpeen?
              Sehän se minustakin helpoin ratkaisu olisi.

              Comment

              • e24
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2005
                • 628

                #8
                Originally posted by |parsakaali|
                Sehän se minustakin helpoin ratkaisu olisi.


                täytyy tehdä melko tiukka mutka tuolle kaasu vaijerille ja sit kuitenkin tarvii tehä joku mutka läppärungon jälkeen jokatapauksessa, joten sinäänsä muuten yks lysti kumminpäin, mutta läppärungon kiinnittäminen käyrän päähän saa tuon kaasuvaijerin tosiaan inhimillisempään asentoon.

                nyt vaan tarvii varmistaa kuinka paljon sitä tilaa olikaan tuoll aimusarjan ja noitten ohjaus- ja jarutehostin painesäiliön/absi syhteemien välissä


                niin selvennys viel. eli oon kyllä tulppaamassa tuon toisenpuolen reiän, mutta pienellä mutkalla pitäis toiselle puolen istuttaa toi läppärunko
                käyttis Honda CR-v
                .... MR2
                ----------------------------
                ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)

                Comment

                • |parsakaali|
                  Bimmer Fanatic
                  • Jan 2005
                  • 997

                  #9
                  olikos kuvista apua?

                  Comment

                  • e24
                    Bimmer Fanatic
                    • Jan 2005
                    • 628

                    #10
                    Originally posted by |parsakaali|
                    olikos kuvista apua?


                    suuntaa antavaa

                    eli ei taida tarvii mihinkään isoihin toimenpiteisiin.
                    paisuntasäiliön siirto ehkä edessä, mutta todennäköisesti ei sitäkään tarvi mihinkään liikuttaa =)
                    käyttis Honda CR-v
                    .... MR2
                    ----------------------------
                    ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎