..ja muita vinkkejä mitä pitää tarkastaa autosta. Kyseessä olisi siis vm. 83-86.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ostamassa 635csi:tä. Mahdollisia tyyppivikoja?
Collapse
X
-
Re: Ostamassa 635csi:tä. Mahdollisia tyyppivikoja?
Originally posted by RapamahaOriginally posted by ice0018..ja muita vinkkejä mitä pitää tarkastaa autosta. Kyseessä olisi siis vm. 83-86.Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
-
Re: Ostamassa 635csi:tä. Mahdollisia tyyppivikoja?
Originally posted by MasinolOriginally posted by RapamahaOriginally posted by ice0018..ja muita vinkkejä mitä pitää tarkastaa autosta. Kyseessä olisi siis vm. 83-86.The BMW E28 automobile platform was the basis for the 1981 through 1987 BMW 5-Series automobiles.
Comment
-
-
Re: Ostamassa 635csi:tä. Mahdollisia tyyppivikoja?
Originally posted by ice0018..ja muita vinkkejä mitä pitää tarkastaa autosta. Kyseessä olisi siis vm. 83-86.
Voi olla jotakin läpimädän ja täysin ruosteettoman väliltä
Voi olla paljon ajettu mutta kaikki kuluva säännöllisesti uusittu ja loistokunnossa
Voi olla vähän ajettu mutta käytön puutteessa kaikki kumiosat kovettuneet ja "kaikissa" sähköliittimissä kosketushäiriöitä
Voi olla vähän ajettu eikä "koskaan tarvinnut tehdä mitään" eli kaikki kulutusosat juuri tulossa tiensä päähän
Tai jotakin tuosta väliltä.
Eli hyvässäkin autossa pitää varautua huoltamaan sitä jo pelkästään sen iän vuoksi.
JDKaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
-
-
en tiedä mitä tuollaiselle loppupään mallille tulisi veroja, mutta kai siinä suht pitkäksi aikaa olis harrastetta? ja pistinpä tuon ruotsissa myytävänä olevan linkkinä tänne koska itse ainakin kyseisestä yksilöstä ulkonäön puolesta pidän todella paljon, mutta rahatilanne on se ettei kuussatkua nyt tällähetkellä tule hankittuaF31 320d LCI
Comment
-
-
Re: Ostamassa 635csi:tä. Mahdollisia tyyppivikoja?
Originally posted by ice0018..ja muita vinkkejä mitä pitää tarkastaa autosta. Kyseessä olisi siis vm. 83-86.
Ruosteelle arkoja paikkoja E24 korisissa ovat etulokasuojat etuosastaan, jossa ns. kurasuojapelti tulee melkein lokasuojaan kiinni sisäpuolella ja välissä on purukumimainen massa.
Samoin kiinnityskohdistaan eli ne peltiruuvit reijät ja niiden alla oleva pelti konehoneen puolella koko etulokasuojan pituudelta.
Takapyörän kaaret ja takaluukun kansi alareunastaan ja sisäpuolelta...
Nämä paikat kun tarkastaa huolellisesti niin pääsee jo pitkälle...
Lisäksi kannattaa tarkastaa etteivät sisämatot ole märät...
Voi olla seurausta mm. rikkinäisistä kattoluukun vedenpoistoputkista ( 4 kpl ) veemäinen paikka korjata...
Muutoin esim. alustan ja tekniikan osat pitkälti samoja kuin E28 korisissa autoissa...
Ei mitään älyttömän kallista...
Toivottavasti tästä on reissussasi apua ja saadaan yksi hieno E24 mallinen auto lisää Suomeen...
Yt. TommiBMW Freude am Fahren
Terkuin ///M5
Was machen BMW Motorsport 2007 ? ? ?
M535i/"Hartge H5" -86, ALPINA B11 3.5 -89, 525ix Touring -92, 850CSi -93,
318iS Motorsport Limited Edition Class II Individual -95 & BMW K1 -90
Comment
-
-
Kiitoksia kaikille vastaajille. Kyllähän tuo pitää tiedostaa että vanha auto on aina vahna joten sillä silmällä pitää lähteä. Onneksi on tuttu asianharrastaja Munchenissä joten voi vähän nojata sinnepäin.The BMW E28 automobile platform was the basis for the 1981 through 1987 BMW 5-Series automobiles.
Comment
-
Comment