Announcement

Collapse
No announcement yet.

635 CSi M90?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • IDI
    Bimmer Rookie
    • Aug 2005
    • 20
    • Finland

    635 CSi M90?

    Pika kysymys: Onko tossa M90 koneessa nokka remmi vai-ketju???Vm. on 1988!:think
    Kiitoksia
    Mitä kannattaa ottaa huomioon(tarkastaa) ko autoa ostettaessa?
    E30 320i Capriolet

    Tieto lisää tuskaa
  • Bmw Master
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 13155
    • Kokomo

    #2
    Originally posted by IDI View Post
    Pika kysymys: Onko tossa M90 koneessa nokka remmi vai-ketju???Vm. on 1988!:think
    Kiitoksia
    Mitä kannattaa ottaa huomioon(tarkastaa) ko autoa ostettaessa?
    Mikä kone?

    Comment

    • IDI
      Bimmer Rookie
      • Aug 2005
      • 20
      • Finland

      #3
      tämä

      M90 rivi-6 3453 218@5200 310@4000 Bosch L-Jetronic (ensi esiintyminen)1978 E24/635CSi, E23/735i
      E30 320i Capriolet

      Tieto lisää tuskaa

      Comment

      • Leka
        BTCF Member
        • Sep 2003
        • 7701
        • Vilppula

        #4
        M30B34 Motronicilla siinä on ja ketjulla. Etulokarit on E24:een hakusessa, koska niitä ei muistaakseni enää tehdä, joten niitä kannattaa katsella huolella.
        sigpic

        BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


        Comment

        • Bmw Master
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 13155
          • Kokomo

          #5
          Kori yleensä, sehän ei ole Bmw:n tekemä vaan Karmanin. Karman on saksaa ja tarkoittaa vissii ruostetta...

          Kone on ihan bullet proof kamaa ja alusta e28:sta.
          Last edited by Bmw Master; 29-12-2006, 20:58.

          Comment

          • Zoui
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2003
            • 6350
            • Tampere

            #6
            Kait se noissa on tuo ruosteettomuus valttia, eihän tuo tekniikaltaan mikään vaikea oikeastaan olekaan...


            Kannattaa ostaa kerralla se ehjäkorinen
            Elämä on pihakivestä.

            Comment

            • Erich
              BTCF Member
              • Apr 2005
              • 783
              • Hämeenkyrö

              #7
              Toi M90 taisi olla käytössä kuutosessa viimeistä kertaa 1981. Ja tuon seuraaja oli M30. Ketju siinä M90 koneessakin oli, erot lähinnä alakerrassa ja ruiskussa.
              6 - E24 635
              7 - E38 740
              8 - E31 850

              Comment

              • IDI
                Bimmer Rookie
                • Aug 2005
                • 20
                • Finland

                #8
                Nöyrästi kiittää hän ja vaipuu miettimään tulevaa
                IDI
                E30 320i Capriolet

                Tieto lisää tuskaa

                Comment

                • ccc
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2004
                  • 503
                  • RHMK

                  #9
                  Originally posted by Bmw Master View Post
                  Kori yleensä, sehän ei ole Bmw:n tekemä vaan Karmanin. Karman on saksaa ja tarkoittaa vissii ruostetta...
                  Alkupään korit tuli Karmannilta. Ei suinkaan enää '88
                  F25 X3 setämies-edition
                  E36 325 iA Cabriolet
                  __________________
                  Ex. E87 120dA m-sport, E36 316i OEM, E36 2d 328i M-sport, E34 540iAT, E36/5 316i, 6er reihe, E28 520i (m30b28), E28 520i (m20b23)

                  Comment

                  • Bmw Master
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2004
                    • 13155
                    • Kokomo

                    #10
                    Originally posted by ccc View Post
                    Alkupään korit tuli Karmannilta. Ei suinkaan enää '88
                    Totta, tämänkin olen oppinut tuon aikaisemman postauksen jälkeen.

                    Comment

                    • CeSsI
                      BTCF Member
                      • Feb 2005
                      • 263
                      • Mäntsälä

                      #11
                      Originally posted by Bmw Master View Post
                      Kori yleensä, sehän ei ole Bmw:n tekemä vaan Karmanin. Karman on saksaa ja tarkoittaa vissii ruostetta...

                      Kone on ihan bullet proof kamaa ja alusta e28:sta.
                      Itseasiassa alusta on noissa E24 CS/1 vehkeissä E12-pohjainen, joka tarkoittaa että 1:1 madallusjousia on esmes aika vaikea löytää jos sellaset halajaa. ALPINA:lta löytyy ainakin oikeilla spekseillä kitti. Toki -82 eteenpäin CS/2 mallissa alusta on E28-pohjainen.

                      Katsele autoa ostaessa loksut tosiaan, varapyöräkotelo, takakaaret, apurungon ruosteet, pohja kuskin jalkatilasta (joissain voi olla kissan mentävä reikäkin) sekä takalasin nostimien kotelojen saumat verhoilun alta. Sitten luonnolisesti kannattaa tarkastaa normaalit bemarin peruspalikat kuten puslat, perän/vaihelootan äänet. Hieno peli muuten
                      Last edited by CeSsI; 18-04-2007, 14:26.
                      F11 530 xd ’14
                      E23 735i ’85
                      E36 328 Cabrio Bostongrün - Edition Jürgen
                      Ex: E46 320d '02 M-sport Titansilber
                      Ex: 525i 24V -92 Calypsotrot - Vetokoukku edition
                      Ex-Talvilelu: Arctic cat F5 2003

                      -Agenda on siellä missä aurinko paistaa!-
                      -=Team maa-, muovi- ja murhamoottori=-

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎