Announcement

Collapse
No announcement yet.

Apuja 635ci rojektii......

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • haba_
    Newbiemmer
    • May 2010
    • 4
    • Hämeenlinna

    Apuja 635ci rojektii......

    elikkäs tuli ostettua tommonen 635cia kori mikä rullailee 81- 520 alustan päällä... Muutoskatsastus ja korinvaihto on kyllä otteessa.

    Konetta pitäs saada tehokkaampaan.......... Oon miettiny e28 korista otettua 5 litrasta v12:sta. Osaakos kukaan kertoo että mahtaako kovin helposti siihen istua??????

    Jos kyseiseen 635:seen jollain jotain osaa on niin tarjotkaa ihmeessä.

    Kiitos jo valmiiks avuista.
  • Polar
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 2045
    • Espoo

    #2
    Ei tule onnistumaan. Ensinnäkin tuossa kv vehkeessä menee prosentit yli, lisäksi tilavuus menee yli. Siinä suurimmat ongelmat V12 koneen laittamisessa laillisesti E24 koriin.
    Kalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne
    - Official member of Team Järki & Kohtuus -
    - You gotta pay to play -

    Comment

    • MasaTDS
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2006
      • 1606
      • Tampere

      #3
      ensinkään e28 koria ei ole valmistettu v12 tekniikalla ja toisekseen jos aiot tuolla autollasi ajaa laillisesti,pitää tyytyä siihen m20b20 tekniikkaan jonka sinne joku joskus laittanut.
      E24 635csi
      M-B W140
      Citroen c4 coupe
      H-D sportster chopper

      Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
      Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
      Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta
      www.mpanet.fi

      Comment

      • haba_
        Newbiemmer
        • May 2010
        • 4
        • Hämeenlinna

        #4
        juu kyl tiiän et rosentit menee yli.. kyllä sen aina leimalle saa nykästyä pois ja ton kikkareen sinne takasin.. kyselin vaan tuosta istuvuudesta..........

        Comment

        • Polar
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2003
          • 2045
          • Espoo

          #5
          Originally posted by haba_ View Post
          juu kyl tiiän et rosentit menee yli.. kyllä sen aina leimalle saa nykästyä pois ja ton kikkareen sinne takasin.. kyselin vaan tuosta istuvuudesta..........
          Kyllä se sinne fyysisesti menee. On niitä ennenkin tehty.

          Kalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne
          - Official member of Team Järki & Kohtuus -
          - You gotta pay to play -

          Comment

          • haba_
            Newbiemmer
            • May 2010
            • 4
            • Hämeenlinna

            #6
            sitä just tarkotin, kiitos. onko hajua että osuuko koneen korvakkeet oikeille kohille että menis heittämällä??

            Comment

            • haba_
              Newbiemmer
              • May 2010
              • 4
              • Hämeenlinna

              #7
              ja sori en huomannu tuota linkkiä. kiitos siitäkin

              Comment

              • Laku
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2007
                • 17522
                • Turku

                #8
                Tämä on ilmeisesti se valkoinen korinvaihto millikoon RS:llä Vantaalta. Prosentithan siinä oli vaivaiset 49,9%, joten mitään tekniikanvaihtoa siihen ei voi laillisesti tehdä. En kyllä käsitä, miten kukaan näkee moottorinvaihtoa niin pienenä projektina, että vaihtaisi kaasarikutosen ja M70 välillä kerran vuodessa :think?
                Näillä mennään:
                - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                Comment

                • allu72
                  Bimmer Rookie
                  • Jul 2005
                  • 78

                  #9
                  Originally posted by Laku View Post
                  En kyllä käsitä, miten kukaan näkee moottorinvaihtoa niin pienenä projektina, että vaihtaisi kaasarikutosen ja M70 välillä kerran vuodessa :think?
                  Onhan se hyvä että toinen on kaasarilla niin ei tartte moottorinohjauksiakin vaihdella :think Mutta joo, tiedän mitä pohjimmiltaan ajat takaa
                  E12 520 Automatic -76 (RIP)
                  E23 735iA -84 (myyty)
                  E32 750iA -88 (ajopeli)

                  Comment

                  • Hemi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2004
                    • 18880
                    • Pirkanmaa

                    #10
                    Originally posted by haba_ View Post
                    juu kyl tiiän et rosentit menee yli.. kyllä sen aina leimalle saa nykästyä pois ja ton kikkareen sinne takasin.. kyselin vaan tuosta istuvuudesta..........
                    ...ja kaippa sitten olet selvillä "napsun" suuruuskluokasta jos/kun käy kylmät?
                    Noin niin kuin ettei sitten tule yllätyksenä?

                    Comment

                    • Wiking
                      BTCF Member
                      • Dec 2005
                      • 1647
                      • Laihia

                      #11
                      Originally posted by Hemi View Post
                      ...ja kaippa sitten olet selvillä "napsun" suuruuskluokasta jos/kun käy kylmät?
                      Noin niin kuin ettei sitten tule yllätyksenä?
                      Ai jos on eri kone kuin otteeseen on merkitty?
                      Kerros lisää, en mäkään tiedä...
                      Nyt
                      BMW 330e g21 M-Sport
                      Ennen
                      BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i

                      Comment

                      • Cell
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2004
                        • 7037
                        • Uusikaupunki

                        #12
                        Originally posted by Wiking View Post
                        Ai jos on eri kone kuin otteeseen on merkitty?
                        Kerros lisää, en mäkään tiedä...
                        Asiat muuttuu hieman kun se koneen eroavaisuus tarkoittaa prosenttien ylittymistä reippaasti = veronkierto.
                        325i -08
                        i3 REx -17
                        M5 -98 Imolarot
                        535i -90 N/A project (maatumassa)

                        Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                        Comment

                        • Wiking
                          BTCF Member
                          • Dec 2005
                          • 1647
                          • Laihia

                          #13
                          Originally posted by Cell View Post
                          Asiat muuttuu hieman kun se koneen eroavaisuus tarkoittaa prosenttien ylittymistä reippaasti = veronkierto.
                          Aivan tosiaan, ajattelinki et eikai ny jokasesta pienestä muutoskatsastamattomasta nippelistä nyt ihan kauheesti penaltia tule, mutta sitten kun on yli 50% tosiaan muutosta niin sit asia onki jo eri
                          Nyt
                          BMW 330e g21 M-Sport
                          Ennen
                          BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i

                          Comment

                          • Hemi
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2004
                            • 18880
                            • Pirkanmaa

                            #14
                            Originally posted by Wiking View Post
                            Ai jos on eri kone kuin otteeseen on merkitty?
                            Kerros lisää, en mäkään tiedä...
                            Vaihdettujen osien määrä on tämän proggiksen jälkeen +75% josta narahtaessa iskee "artistille" hieman autoveroa sekä veronkierrosta omat rikosoikeudelliset sanktionsa.

                            Comment

                            • Miika Tissari
                              BTCF Member
                              • Aug 2002
                              • 1802
                              • Varkaus

                              #15
                              Ja tämäkin rikos on helvetin vakava, kun köyhä suomalainen on "kiertäny veroja" 30v vanhassa autossa....

                              Jarrut tuohon saa vielä vaihtaa kun niistä ei tule prosentteja enää lisää.
                              E28 ///M-tech V8 -83
                              E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎