Kohde 635 csi -86 ABS jarruilla.Jarrujen ilmaus onnistui vasemmalta edestä ja oikealta takaa,mutta vasemmalta takaa ja oikealta edestä ilmantulo ei lopu/ ilmaukseen käytetty nestettä n.1,5l.Onko kellään kokemusta kyseisestä tilanteesta.Olisiko pääsylinteri vika?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e 24 jarrujen ilmaus ongelma
Collapse
X
-
Originally posted by jhalon View PostKohde 635 csi -86 ABS jarruilla.Jarrujen ilmaus onnistui vasemmalta edestä ja oikealta takaa,mutta vasemmalta takaa ja oikealta edestä ilmantulo ei lopu/ ilmaukseen käytetty nestettä n.1,5l.Onko kellään kokemusta kyseisestä tilanteesta.Olisiko pääsylinteri vika?
Onko osia vaihdettu ? Niistä vikaa etsimään. Tuolla oli just projektipuolella joku vaihtanut jarrusatulat väärin ristiin (näköjään onnistuu) ja ei onnistunut toisen puolen ilmaus. :thinkMonta 80-luvun autoa
-
-
Originally posted by jhalon View PostKohde 635 csi -86 ABS jarruilla.Jarrujen ilmaus onnistui vasemmalta edestä ja oikealta takaa,mutta vasemmalta takaa ja oikealta edestä ilmantulo ei lopu/ ilmaukseen käytetty nestettä n.1,5l.Onko kellään kokemusta kyseisestä tilanteesta.Olisiko pääsylinteri vika?
Ehkä enemmän osaisi kommentoida jos tietäisi työvälineet/menetelmän jolla jarruja on koitettu ilmata. Mitä jarrujärjestelmälle on tehty että järjestelmää joutuu nyt ilmaamaan?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Pääsylinteri vaihdettu uuteen,ilmaus onnistui.Ilmaus suoritettu samalla tekniikalla kuin edellinenkin.(polkimella paine-ruuvi auki-poljin pohjaan-ruuvi kiinni-poljin ylös,jne,riittävästi nestettä säiliössä,järjestelmässä ei vuotoja ja Manuaalin antamassa jarru järjestyksessä).Seuraava kysymys:Jarrupoljin tuntuu pehmeältä kun hydraulisäiliössä tehostuspainetta, kun ei painetta kovalta,onko normaalia/näiden jarrujen "ominaisuus"?
ps.onko Keravan "lähimaastossa" vastaavaa e24:ta,olisi kiva päästä kokeilemaan/vertaamaan puolin ja toisin?Last edited by jhalon; 16-09-2012, 17:03.
Comment
-
-
[QUOTE=Perlenbacher;2809977]On ihan normaalia juu että jos paineakussa on painetta niin poljin tuntuu pehmeämmältä (tehostetulta) oli kone käynnissä tai ei. Pitäis olla pehmyt noin 10 polkaisun ajan koneen sammutuksen jälkeen ja sitten paineakun puhti loppuu ja poljintuntuma on taas kova.[/QUO
Kiitos tiedosta.
T:Juha
Comment
-
Comment