Onko jollain kokemuksia mistä voisi johtua seuraava ongelma BMW 645:ssa ? Kun moottori on lämmennyt, niin öljynpainevalo alkaa välillä aina vilkkumaan ja tietokonen herjaa liian alhaisesta öljynpaineesta, kun antaa hiukan enenmmän kaasua. Tämän jälkeen kone alkaa nakuttamaan kovemmin (ei aina nakuta). Kone kylmänä ei kyseistä ongelmaa ole ollenkaan, vaan vain kun kone lämmennyt. Onko kyse öljynpainepumpun ongelmasta, vai voiko ongelmana olla vaikka alhainen lataustaso kun ajettu esim. lyhyttä matkaa. Joskus voi alhainen lataustaso Bemarissa kuulemma aiheuttaa ihmeellisiä ongelmia/ herjoja, mutta tämä lataustason ongelma kuulostaa hiukan ihmeelliseltä mun korvaani. Kiitoksia jos jollain on heittää asiasta faktaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Öljynpaine ongelma
Collapse
X
-
Kk laakerit paskana.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
-
-
Käy tarkistuttamassa öljynpaine jollakin korjaamolla. Esimerksi öp-anturin väliin t-yhde ja siitä mittaus painemittarilla. Sen jälkeen tietää josko on paine liian alhainen.Last edited by 9313juha; 08-01-2016, 21:30."Jimi Hendrix poltti kitaransa, mutta te ette pysty polttamaan edes kirjanpitoanne. Excel-taulukko kun ei pala." Valtteri Väkevä
Comment
-
-
Originally posted by BMWongelmainen View Postvai voiko ongelmana olla vaikka alhainen lataustaso kun ajettu esim. lyhyttä matkaa. Joskus voi alhainen lataustaso Bemarissa kuulemma aiheuttaa ihmeellisiä ongelmia/ herjoja, mutta tämä lataustason ongelma kuulostaa hiukan ihmeelliseltä mun korvaani. Kiitoksia jos jollain on heittää asiasta faktaa.
Tuo toinen vinkki öljynpaineiden mittauksesta ei ole huono.Siitä itse aloittaisin.Last edited by Heguli 31; 08-01-2016, 16:37.
Comment
-
-
kiertokangen laakerit loppu. öljyn viskositeetti ei riitä voitelemaanpuh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
Comment