Mulla lähti ihan takareunasta nostamalla mutta näytti että keskellä oli joku Klipsi mitä painamalla lokarin sisältä lähtee helpommin. Vaatii vaan vähän purkamista ja silti apukuskin puolella on lasinpesunesteen säiliö eessä. Mitä meinasit tehä niille?
Pommit:
BMW 325 cäbi HooCee optik
Audee Q7
Vivaro
2xFL6
Mulla lähti ihan takareunasta nostamalla mutta näytti että keskellä oli joku Klipsi mitä painamalla lokarin sisältä lähtee helpommin. Vaatii vaan vähän purkamista ja silti apukuskin puolella on lasinpesunesteen säiliö eessä. Mitä meinasit tehä niille?
Ei kyllä itse uskaltanut vääntää oikein mihinkään suuntaan, on niin piukeessa kiinni. Joku pieni neliömäinen nasta jossa on tiiviste ympärillä. Ajattelin jos sen alla olisi ruuvi. Eli ilmeisesti se tulisi ulos painamalla.
Teippauksen poisto autosta menossa.
Joku pieni neliömäinen nasta jossa on tiiviste ympärillä. Ajattelin jos sen alla olisi ruuvi. Eli ilmeisesti se tulisi ulos painamalla.
Neliö vilkun perässä, kuvassa oikealla jossa tiiviste ympärillä, on parkkiavustimen tutka jolla mittaa pysäköintivälin kokoa sivulle päin. Ei kande kaivella irti... On tyyris osa vaihdettavaksi ja pahimmillaan vaatii auton koodauksen tai ainakin anturin kalibroinnin päälle.
Comment