Pitkästä aikaa bemarin äärellä. Auto on edelleen sama Seiska e32, 730 (10v. Onnellista Omistusta muuten tulee juuri täyteen), mutta toiminut muutaman vuoden ilman minkäänlaista pään- tai kädenvaivaa.
Asia on nytkin niin pieni ja ilmeisesti helppo,ettei löytynyt etsimällä mitään juttua tästä, mutta meikäläiselle osoittautui tämäkin hankalaksi:
Pakoputken kannattimet menee vaihtoon, uudet kumirinkulat ja raudat takapönttöön. Kumit meni helposti rungon korvakkeisiin, mutta rautoja ei sitten millään sinne perään kunnolla paikoilleen. Yritin toisinpäin - kumit helposti rautaosiin, mutta ei millään korvakkeisiin kiinni, kumit pyörähtää aina pois sijoiltaan...
Siis periaatteellinen kysymys: kumpi ensin, vai onko sillä väliä?
Ja käytännöllinen kysymys: onko joku Kikka, mitä tässä pitää käyttää hyväkseen, vai onko vaan voimalaji?
Hirveästi näppivomaa ei näissä alkavaa nivelrikkoa potevissa sormissa enää ole. Pakoputkikin on sopivasti vielä tiellä, vaikka laskin niin alas, kuin uskalsin, mutta katkaisemaan en tohdi lähteä.
- Pienestä vinkistä etukäteen Kiitos!
Asia on nytkin niin pieni ja ilmeisesti helppo,ettei löytynyt etsimällä mitään juttua tästä, mutta meikäläiselle osoittautui tämäkin hankalaksi:
Pakoputken kannattimet menee vaihtoon, uudet kumirinkulat ja raudat takapönttöön. Kumit meni helposti rungon korvakkeisiin, mutta rautoja ei sitten millään sinne perään kunnolla paikoilleen. Yritin toisinpäin - kumit helposti rautaosiin, mutta ei millään korvakkeisiin kiinni, kumit pyörähtää aina pois sijoiltaan...
Siis periaatteellinen kysymys: kumpi ensin, vai onko sillä väliä?
Ja käytännöllinen kysymys: onko joku Kikka, mitä tässä pitää käyttää hyväkseen, vai onko vaan voimalaji?
Hirveästi näppivomaa ei näissä alkavaa nivelrikkoa potevissa sormissa enää ole. Pakoputkikin on sopivasti vielä tiellä, vaikka laskin niin alas, kuin uskalsin, mutta katkaisemaan en tohdi lähteä.
- Pienestä vinkistä etukäteen Kiitos!
Comment