Announcement

Collapse
No announcement yet.

e32 730 V8, johto tehtäviä.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _MTL
    Newbiemmer
    • May 2011
    • 3
    • Varsinais-Suomi

e32 730 V8, johto tehtäviä.

Eli kone on m60b30.
    Minulla oli kolme johtoa sulanut laturin vierestä :

1. sininen johto joka menee laturille (ilmeisesti heräte) ja se on korjattu.
    Mutta sinisen herätejohdon kanssa samasta suojakuoresta tulee musta-keltainen johto 2. ja sen kanssa saman pituinen musta-vihreä johto 3.

Kuva on huono mutta siinä näkyy musta-vihreän ja musta-keltaisen johdot katkaistuna sinisen johdon vieressä/takana.

musta-vihreän ja musta-keltaisen johtojen päissä oli jäljellä enää metalliset tappiliittimet mutta, niiden muovinen kuori oli täysin sulanut, enkä tiedä minkä muotoinen se oli tai minne se kuuluu liittää.:think

Olisin kysellyt että mihin ne kaksi johtoa pitäisi mennä? Jos jollakin on tieto.

Kiitos etukäteen.
  • Morkai
    BTCF Member
    • Sep 2005
    • 3197
    • Saarijärvi

Kaikissa mun vanhoissa M60:ssä on ollut siinä tulpattu tyhjä liitin. Uudemmissa M60:ssä siitä tulee tankin huohotuksen solenoidille liitin, epäilisin että näissä vanhoissa tulpatuissakin on jo optiona ollut.

Edit: siinä samassa nipussa tulee lisäksi öljynsuodattimen jalkaan menevä öljynpaineanturin johdotus.
    sigpic
    E23 728iA V8-projekti
    E38 730D -projekti
    E39 540iA -projekti
    I01 i3 -projekti

Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

Comment

• _MTL
      Newbiemmer
      • May 2011
      • 3
      • Varsinais-Suomi

Originally posted by Morkai View Post
      Kaikissa mun vanhoissa M60:ssä on ollut siinä tulpattu tyhjä liitin. Uudemmissa M60:ssä siitä tulee tankin huohotuksen solenoidille liitin, epäilisin että näissä vanhoissa tulpatuissakin on jo optiona ollut.

Edit: siinä samassa nipussa tulee lisäksi öljynsuodattimen jalkaan menevä öljynpaineanturin johdotus.
      Kiitos todella paljon Morkaille nopeasta vastauksesta.
      Minä ehdin jo pelästyä että ovat tärkeitä johtoja .

Ja kyllä juuri samasta nipusta on kyse mistä tulee öljynsuodattimen jalkaan menevä öljynpaineanturin johdotus.

Comment

• _MTL
        Newbiemmer
        • May 2011
        • 3
        • Varsinais-Suomi

Kiitos vielä kerran.
        Auto on taas nipussa ja hyvin pelaa vaikka ne kaksi johtoa tulppasinkin.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎