Jotenkin noista lasikuitukikkareista ei oikein mikään sovi e32:seen... En siis tarkoita pelkästään tuota Streetstylecar linkkiä vaan kaikki nuo on ollut jotenkin sopimattomia... Helmalevikkeet noista vastaan tulleista vielä menis... Mutta keulasarjoista useimmat ovat olleet periaatteessa vakioita tai sitten liioiteltuja, ja samalla linjalla mennään takana...
Eihän nyt kukaan voi väittää että vaikkapa TÄMÄ sopii e32:seen? Toivottavasti ei...
Kolmenelosen kohdalla olen ihmetellyt myös sitä että miten se voi noille lasikuitufirmoille olla niin hankalaa rakentaa yksi tyylikäs ja auton hengen mukainen korisarja. Noita ihmeellisiä tuning/racing/diipadaapahärpäkkeitä on kaikki paikat täynnä, mutta esim yksinkertaista ja tyylikästä E34 M5 puskinta/sinne päin olevaa ei saa edullisesti mistään ja varmasti olisi suosittu tuote.
Kolmenelosen kohdalla olen ihmetellyt myös sitä että miten se voi noille lasikuitufirmoille olla niin hankalaa rakentaa yksi tyylikäs ja auton hengen mukainen korisarja. Noita ihmeellisiä tuning/racing/diipadaapahärpäkkeitä on kaikki paikat täynnä, mutta esim yksinkertaista ja tyylikästä E34 M5 puskinta/sinne päin olevaa ei saa edullisesti mistään ja varmasti olisi suosittu tuote.
Sanoppa muuta... minä tästä taisin streetstylelle jollain dokauskeikalla vähän puhellaki
http://www.seidl-tuning.de/katalog.htm on kans jotain härpättimiä ja siellä BMW ja e32 alla oleva punanen viritys on omalla perverssillä tavallaan hieno. nimimerkki aki_ näky kauppaavan tollasta...
toi korisarjojen laittaminen on aina makuasia. omaan autooni en laittais mitään kuttaperkkakäikäleitä. jos jotain niin enintään ilmanottoaukoilla oleva "740i" lippa puskurin alle... tai sit suoraan BDA-levikkeet ja ite pellistä pöydänkulmaa vasten kantatut spoilerit.
Kolmenelosen kohdalla olen ihmetellyt myös sitä että miten se voi noille lasikuitufirmoille olla niin hankalaa rakentaa yksi tyylikäs ja auton hengen mukainen korisarja.
Hieman asiaa sivuten, mutta tietääkö kukaan onko E34:en saatavilla esim. etusiipiä tai kone"peltiä" lasikuituisena?
Comment