Announcement

Collapse
No announcement yet.

E32 takasivulasi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sipsikasa
    Newbiemmer
    • Apr 2019
    • 12
    • Oulu

E32 takasivulasi

Päivää,

uitin viime kesänä itselleni e32 740i:n Hannoverista ja tässä olen vuoden mittaan jälkikäteen huomannut kaiken sen, mikä jäi ostaessa huomaamatta. Yksi viheliäisimmistä on tuo kuskin puoleinen takaovi.

Nimittäin autossa on tuplalasit, paitsi tuossa ovessa. Näyttää myös siltä että ovikin on eri autosta. Itseä häiritsee melko reippaasti kun autossa on eri värisiä ikkunoita, koska tuplalasit on aikalailla vihreitä ja tämä yksi tummanpuhuva.

Sain metsästettyä itse asiassa täältä foorumilta hemmon autonmatkan päästä, eli 600km etäisyydeltä, jolla olisi mulle lasit. Myyjän mukaan lasit on EI LANGISTA, eli mulle sopivat. Unohdin kuitenniin mitata mitenkä pitkät ne takalasit on, josta päästäänkin itse kysymykseen koska tätä en interwebistä löytänyt:

osaako joku sanoa mitenkä leveä on E32 takasivulasi langissa/ei langissa?
  • Kharon
    Bimmer Rookie
    • Jan 2010
    • 50
    • Espoo

Osaa, minulla on langin takalasi irrallisena lattialla ja sehän on suunnilleen keskeltä mitattuna 68 senttiä pitkä.

Lyhyessä on 12 senttiä lyhyempi, riski sekoittaa nämä ei ole kovinkaan suuri.
    E32 750i, -87
    E32 750il, -89

Comment

• Sipsikasa
      Newbiemmer
      • Apr 2019
      • 12
      • Oulu

Oikeat ne oli, eivät menneet heittämällä paikoilleen. Pitää alkaa metsästää seuraavaksi tiivisteet jotka sopii paksumpaan lasiin.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎