Tuon linkin takana puhutaan vesikierron venttiileistä, nuo ei puhaltimen toimintaan vaikuta mitenkään. Apumiehen jalkatilassa, sielä keskikonsolin takana on ns. miekka joka ohjaa puhallinta. Miekan trankut eivät ole ikuisia ja niiden kuolema ilmenee juurikin siten että lämppärin puhallin ei enää ymmärrä olla kuin pois päältä tai täysillä.
Jos kolvi pysyy kädessä niin kolvaile itse uudet trankut
Tuon linkin takana puhutaan vesikierron venttiileistä, nuo ei puhaltimen toimintaan vaikuta mitenkään. Apumiehen jalkatilassa, sielä keskikonsolin takana on ns. miekka joka ohjaa puhallinta. Miekan trankut eivät ole ikuisia ja niiden kuolema ilmenee juurikin siten että lämppärin puhallin ei enää ymmärrä olla kuin pois päältä tai täysillä.
Jos kolvi pysyy kädessä niin kolvaile itse uudet trankut
Juuh,näinhän se menee.Lukasin liian hätäseen,miekkahan se!
Apumiehen jalkatilassa, sielä keskikonsolin takana on ns. miekka joka ohjaa puhallinta. Miekan trankut eivät ole ikuisia ja niiden kuolema ilmenee juurikin siten että lämppärin puhallin ei enää ymmärrä olla kuin pois päältä tai täysillä.
Jos kolvi pysyy kädessä niin kolvaile itse uudet trankut
Näinhän se menee... En tiedä onko tuota puhaltimen etuvastusta toteutettu 90-> E32:ssa samalla tavalla kuin E34:ssa joissa on puhaltimen etuvastus hieman helpommin vaihdettavissa kuin tuon miekkaan korjaus. Tuosta miekasta löytyy juttua E34 FAQ:sta.
Näinhän se menee... En tiedä onko tuota puhaltimen etuvastusta toteutettu 90-> E32:ssa samalla tavalla kuin E34:ssa joissa on puhaltimen etuvastus hieman helpommin vaihdettavissa kuin tuon miekkaan korjaus. Tuosta miekasta löytyy juttua E34 FAQ:sta.
Jeps...
Otin ny sit sen "miekan" esille ja yks trankkuhan siellä oli kärvähtänyt.
Olisko korjaus ehdotuksia??
On meinaan aika tiukka paketti. Liimaa ja kaikkee...
Vai kannattaisko hakee vaan jostain romuttamolta uus..?
Comment