Elikkä kyseinen auto sammui suoraan ajosta eikä käyntiin pirullakaan. Bensaa saa. kipinä hukassa. Kampiakselin asentotunnistin uusittu kuten myös motronic boksi.. Ilmeisesti puola ei saa ohjaus virtaa. ei varmaa. Loppuu vaan keinot kesken! millä tän paska kasan saa käyntiin!?? apuja!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
735i e32 -87 Sammua pätkähti
Collapse
X
-
Sain auton käyntiin. Laitoin piuhan motronic boksin vieressä olevan valkoisen releen(päärele?) Muistaakseni 4 napaan ja siitä suoraan runkoon niin jo rupes boksi hurisemaan ja auto pätkähti heti käyntiin. vika ei ollut releessä vaan ilmeisesti jossain releen ja virtalukon välillä. jostakin päin alettava purkaa tai vetää uusi johto.
-
-
Eli vika on nyt siinä että motronicin vieressä oleva valkoinen rele joka sitä boksia jotenki ohjaa niin ei saa maata(-) ja suoraan en voi vetää maa piuhaa sille koska sillon se on päällä kokoajan.
Yhden sähkökuvan mukaan jota olen tässä tutkiskellut niin maa(-) menee virtalukon kautta useampaan paikkaa. mm puhaltimen releelle ja myös sille motronicin releellä.
Mittailin tossa virtalukon pohjaa ja sinne kyllä menee maa(-) mutta ei lähde kyl eteenpäin.. voisko se pohja olla sit hajalla? mut miten puhallin ja muut vehkee toimii? Oon yrittäny mitata et jos jossain ois sellainen paikka mistä löytys maa(-) jota virtalukko katkoo niin ois vetäny siitä uuden piuhan mut sehän vasta vaikeeta löytää onkin..
Ei kukaan osais sanoa mitään rupee niin vituttaa jo toi koko paska!
HELP HELP HELP HELP HELP HELP HELP HELP HELP!
Comment
-
-
Originally posted by jani1632Hommaa kytkentäkaavio,äläkä tee sinne mitään teinihelevetti piuha virityksiä....
Comment
-
-
Oon mä niitä kaavioita katellukki. näyttää hiukka oudolta kun kattoo sit sinne pohjaan ihan oikeesti. pitäs muka lähtee maa eteenpäin mut ei kyl tunnun lähtevän. miten sit voi noi muute vehkeet toimia mitkä kaavioiden mukaan käyttää juuri tätä kyseista (-) virtalukolta.Last edited by jahopelt; 14-06-2006, 09:05.
Comment
-
Comment