Announcement

Collapse
No announcement yet.

E32 M30/M30 1989 Käynnistysongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Edustava
    Newbiemmer
    • Jan 2007
    • 4

    E32 M30/M30 1989 Käynnistysongelma

    Auto lähti käyntiin. Hetken hurisi ja kun olin lähtemässä liikkeelle se sai ilmeisesti liikaa bensaa ja sammui siihen paikalleen, eikä sen jälkeen käyntiin.

    Tehny tuota samaa ennenki ja bensa senku krääsää. Miten miten hitossa? Hermokynnys menny jo mokomaan PIRSSIIN!

    Saas nähä lähteekö tunnin päästä ku on auto vähemmän kännissä!
  • JoniB
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2005
    • 551
    • Lappeenranta

    #2
    Itelläni myös m30 moottorinen ja tuossa pari päivää sitten temppuili ilmamääränmittari..
    Ensin jäätyi im-mittarin läppä "kiinniasentoon" jolloin ei vastannut kaasuun ollenkaan vaan tukehtui heti poljinta painettaessa.

    Sitten hetken ihmeteltyäni siinä totesin vian..
    Sain sen imm:n läpän hiukan(en tarpeeksi hyvin) liikkumaan, lähdin ajamaan ja eih...
    Jäi läppä jumiin n. puoleenväliin jolloin ei tietenkään enää kestänyt käynnissä, Kulutusmittarin mukaan sen hetken jonka sain kaasulla pidettyä käynnissä ja ajettua niin kulutus oli n.+20l/100km.
    Sai siis aivan liikaa ainetta ja tukehtui.

    Kokeileppa liikkuuko imm:n läppä herkästi, jos takertelee yhtään niin mittari irti ja akselin öljyäminen vaikka aseöljyllä poistaa ongelman.

    Helppo ja ilmainen kokeilu

    Comment

    • djanni
      Bimmer Enthusiast
      • May 2006
      • 883
      • 03

      #3
      Ei kai bensansuodatin jäässä? Ettei kuitenkin liian vähän bensaa? (Arvaus säiden mukaan)

      Comment

      • ihu412
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2006
        • 263
        • Tampere/Rovaniemi

        #4
        Koita puhdistaa tuo ilmamäärämittari ja tyhjäkäynti moottori brake cleanerilla,uittamatta sähköisiä osia

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎