Announcement

Collapse
No announcement yet.

E32 ikkunan avausmekanismin rattaasta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ville1b
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2006
    • 220
    • asd

E32 ikkunan avausmekanismin rattaasta

Mahtaako E32:en kuskin ikkunan avausmekanismin ratasta saada erikseen jostain? Siis tuota ratasta osasta 1 : KUVA

Saako sitä edes vaihdettua siihen ilman että vaihtaa tuon koko osan? Mulla on ehkä 6 hammasta kulunut täysin pois siitä, niin ikkuna jää noin sentin auki nostaessa. Eikä huvittaisi koko mekanismia uusia tuollaisen takia.
  • shiftler
    Bimmer Rookie
    • Oct 2005
    • 88
    • Tornio

ei sitä saa erikseen. Se on niitattu tuohon runkoon kiinni. Jos haluat pihistellä niin hitsaa ja viilaa ne hampaat siihen.
    735 iA USA e32 Twin Turbo
    328 iA

Comment

• ihu412
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2006
      • 263
      • Tampere/Rovaniemi

Originally posted by ville1b View Post
      Mahtaako E32:en kuskin ikkunan avausmekanismin ratasta saada erikseen jostain? Siis tuota ratasta osasta 1 : KUVA

Saako sitä edes vaihdettua siihen ilman että vaihtaa tuon koko osan? Mulla on ehkä 6 hammasta kulunut täysin pois siitä, niin ikkuna jää noin sentin auki nostaessa. Eikä huvittaisi koko mekanismia uusia tuollaisen takia.
      Mulla on Tampereella yks varaosa raato pihassa,muistelisin et noi lelut olis vielä tallella,mut tarkistan kun pääsen taas manseen.Mitens muuten sen kylmä käynnistys ongelman kanssa kävi?

Comment

• ville1b
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2006
        • 220
        • asd

Originally posted by ihu412 View Post
        Mulla on Tampereella yks varaosa raato pihassa,muistelisin et noi lelut olis vielä tallella,mut tarkistan kun pääsen taas manseen.Mitens muuten sen kylmä käynnistys ongelman kanssa kävi?
        Juu, laitan privaa. No just kun vaihdoin haitariletkut ja vähän putsailin paikkoja niin kelit lämpeni samalla, eli lähtee nyt hyvin käyntiin mutta en sitten tiiä jos olis pakkasta.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎