Announcement

Collapse
No announcement yet.

e23 lämmityslaitteen puhallin.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • |parsakaali|
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2005
    • 997

e23 lämmityslaitteen puhallin.

Elikkä mikäs on vikana kun ei toimi kuin suurimalla puhallin. Ekana tulis mieleen että voisi olla vastuspakettista poikki käämit, mutta missäkähän se mahtaa sijaita. Realoemiakin olen kyllästymiseen asti selannu eikä löydy ja mimmonen systeemi koko lämmityslaitteella on tai puhaltimella. Autossa on ilmastointi ja on 86 vuosimalliltaan. Auttakaapas nyt ketkä tiedätte miten systeemi toimii kyseisessä autossa.
  • petrih
    Newbiemmer
    • Dec 2005
    • 1

Terve,

Jos sinulla on automaatti ilmastointi, niin ei ole vastuspakettia vaan tehotransistorit joiden avulla puhaltimen nopeutta voi säätää portaattomasti.
    Näitä on muistaakseni 2 kappaletta ja ovat kiinni puhaltimessa joka myös
    jäähdyttää samalla transistoreja.

Comment

• |parsakaali|
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2005
      • 997

Vika korjattu, olikin vika puhallusnopeus säätimessä. Putsasin sen hyvin ja jousella toimivia liukupintoja vääntelin että ottaa paremmpin kosketuksen.

Comment

• Pekkude
        BTCF Member
        • Jul 2013
        • 404
        • Muurla

Lainataampa vanhaa topiccia. Miten tuo säädin irtoaa paikastaan? Olen yrittänyt hellästi kammeta ruuvimeisselillä mutta, ei lähde:think
        E38 740i -95

Comment

• Incarnated
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2008
          • 452
          • Seinäjoki

Originally posted by Pekkude View Post
          Lainataampa vanhaa topiccia. Miten tuo säädin irtoaa paikastaan? Olen yrittänyt hellästi kammeta ruuvimeisselillä mutta, ei lähde:think
          Eikä tuu lähteenkään, se koko keskimöykky irtoaa sellasenaan, ja kaikki hilppeet on takapuolelta ruuveilla kii. Purku alkaa irrottamalla tuhkis...

http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎