Olisi mahdollisuus vaihtaa tuo nykyinen E34 520i (M50B20) otsikossa mainittuun kulkineeseen aika sopivasti... Muutama kysymys autosta ja mielipiteitä muutenkin autojen eroista.
- Tuo E32 tuntui vetelevän/soutavan urissa aika paljon. Nykyinen menee kuin juna. E32 on vasta leimattu ja välyksia ei oltu ihmeemmin löydetty, missä vikaa? Molemmissa rengastus aika lailla toisiaan vastaava (E32 2?5/??/17 ja E34 2?5/40-18)
- E32 kytkin oli todella jäykkä nykyiseen verrattuna, onko asetelma loppu vai onko (huonolla) vaijerilla?
- Bensankulutus, nykyinen vie paljon, viekö E32 maamoottorinen tosi paljon?
- Mittaristo sekoilee, viisarit hyppii miten sattuu, konkat?
- Pulttijako on kai sama molemmissa? Entäs vanteiden ET, voiko olettaa E34 vanteiden kuin vanteiden käyvän myös E32:een?
E32 on paremmilla varusteilla, tehokkaammalla koneella, mutta perkules kun E34 on paremman näköinen... Hmmm....Heittäkäähän vastauksia ainakin noihin vikahommiin.
- Tuo E32 tuntui vetelevän/soutavan urissa aika paljon. Nykyinen menee kuin juna. E32 on vasta leimattu ja välyksia ei oltu ihmeemmin löydetty, missä vikaa? Molemmissa rengastus aika lailla toisiaan vastaava (E32 2?5/??/17 ja E34 2?5/40-18)
- E32 kytkin oli todella jäykkä nykyiseen verrattuna, onko asetelma loppu vai onko (huonolla) vaijerilla?
- Bensankulutus, nykyinen vie paljon, viekö E32 maamoottorinen tosi paljon?
- Mittaristo sekoilee, viisarit hyppii miten sattuu, konkat?
- Pulttijako on kai sama molemmissa? Entäs vanteiden ET, voiko olettaa E34 vanteiden kuin vanteiden käyvän myös E32:een?
E32 on paremmilla varusteilla, tehokkaammalla koneella, mutta perkules kun E34 on paremman näköinen... Hmmm....Heittäkäähän vastauksia ainakin noihin vikahommiin.
Comment