Auto on siis 740i -92.
Missä mahtais vika piileskellä kun ohjaustehostin hukkaa öljyjä. Selvästi ne vuotaa jostakin pihalle (tietenkin) mutta vain silloin kun monottaa menemään ns. täyskaasulähtöjä. Vuoto on melko mojovaa, kun litra hukkuu heittämällä yhdellä kiihdytyksellä. Kun ajelee rauhallisesti normaalilla rytmillä öljyä ei kulu moneen viikkoon ollenkaan.
Onko niin, että pumpun tuottama paine nousee kun kierroksetkin nousee ja sitten se mahdollinen (kun ei näe) letku-/liitosvika alkaa falskaamaan. Vai pitäiskö paineiden pysyä vakiona jonkun paineensäätöventtiilin avulla? Vai olisko nahkahousut keksinyt jonkun "propun" minkä pitääkin vuotaa jos em. venttiili menee sököks?
Jos joku tuntis tuon tehostimen elämää paremmin niin tietäis mistä hommaa lähtis purkamaan.
Kiitosta!
Missä mahtais vika piileskellä kun ohjaustehostin hukkaa öljyjä. Selvästi ne vuotaa jostakin pihalle (tietenkin) mutta vain silloin kun monottaa menemään ns. täyskaasulähtöjä. Vuoto on melko mojovaa, kun litra hukkuu heittämällä yhdellä kiihdytyksellä. Kun ajelee rauhallisesti normaalilla rytmillä öljyä ei kulu moneen viikkoon ollenkaan.
Onko niin, että pumpun tuottama paine nousee kun kierroksetkin nousee ja sitten se mahdollinen (kun ei näe) letku-/liitosvika alkaa falskaamaan. Vai pitäiskö paineiden pysyä vakiona jonkun paineensäätöventtiilin avulla? Vai olisko nahkahousut keksinyt jonkun "propun" minkä pitääkin vuotaa jos em. venttiili menee sököks?
Jos joku tuntis tuon tehostimen elämää paremmin niin tietäis mistä hommaa lähtis purkamaan.
Kiitosta!
Comment