eli mikähän olis vikana ku mylly ottaa kierroksia tod. hitaasti eikä oikeen meinaa lähtee kauheesti, menohalut loppuu ku on n. 4000 rpm...
voisko olla ettei saa kesoilia tarpeeks vai mikä??
toinen vois olla bensapumppu....itellä 525 kun pumppu alkoi olla tiensä päässä niin ei ottanu välillä 4000 enempää kierroksia ja jäi "röpöttämään" tietty bensan suodatin kannattaa vaihtaa ensin / tarkistaa jos on hiljattain vaihdettu...
Bensanpaineet kannattaa mitata jossain jos ei itsellä onnistu...se kertoo jo siitä millainen on pumpun toiminta...
Tulpat, virranjakaja kannattaa käydä läpi...
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Itsellä oli moisesta motista ohjainboksi kosahtanut. Oireina mm. oli todella tehoton, ei antanut tehoja yli 2000 r/min ja kiertäminen oli vaivalloista....
bensansuodattimen vaihdon mut ei vaikuttanu mitenkään tohon toimivuuteen..
onko kauheen iso homma vaihtaa vaijerilla toimiva kaasuläppä tohon ku tos toimii sähköllä, jos se vika olis siinä...
Palaako sulla mikään varoitusvalo esim eml tai vastaava mittaritaulussa?Mietin et olisko ongelma kaasupolkimen asentoanturin,eml boksin ja kaasuläpän asentoanturin välillä:think Akussahan on virtaa tarpeeksi ja kaasupolkimen alla ei ole mitään esteitä?
ei pala mitään sellasia valoja eikä varmasti oo polkimen alla mitään esineitä ja muutenkin on ihan sama onko kaasu pohjassa vai puoles välis ku kiihyttää... virtaa on kylliksi
vika selvis, kaasuläppä ei aukee kokonaan, sitä en sitte tiiä mikä siihen on syynä, olisko sitte se servo jumissa että ku sen vaan aukasis ja putsais ni josko rupeis toimimaan, ku sähkönen kerran kaasuläppä on tossa, mikä on ihan perseestä...
Comment