Eli auto käy tyhjäkäyntiä kohtalaisesti,välillä aaltoilee.Kaasua ei pahemmin kärsi kun alkaa yskimään.vikakoodit luettu(pyöreästä liittimestä) sähköissä ei vikaa toisin sanoen ei anna minkäänlaista vikailmoitusta.IMM ja kaasuläppä-anturi ok.Mistä kannattaisi seuraavaksi lähtee vikaa hakemaan,alkaa tuntua toivottomalta kun ei oo syntyny tekniikan ihmelapseksi.Auto on 730i 1989 manuaali.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw e32 käyntihäiriö-ongelma
Collapse
X
-
katsoppas liitin nro 7. http://www.realoem.com/bmw/showparts...54&hg=11&fg=40 imusarjan alta.. kuva tosin e34:sta mutta itselläni teki tuota samaa kun tuo putki vuoti.. en ole kyl varma onko sul tuollainen sama leku. mut saman kaltainen pitäisi löytyä..
Comment
-
-
Vähän on samaa vikaa kuin jutun aloittajalla, paitsi ei rupee rykimään kaasua painattaessa. Uusittu kaikki imupuolen putket/letkut. Yritetty säätää imm, säädetty ees sun taa, ei oikein vaikutusta, varsinkaan tohon tyhjäkäyntiin, välillä tyhjäkäynti huopaa oikein kunnolla. Kanteen uusittu nokka, keinut sun muut, myös tietty imu/pakosarjan tiivisteet. Ainakin toi "tyhjäkäynti venttiili" tuntuis toimivan, kun se surisee/tärisee kun laittaa virrat päälle. Kovasti kyllä vaikuttais imuvuodolta, mutta mistä hitosta se vuotais? Niin, kulutusmittarikin heiluu välillä oudosti, tosin samalla kyllä heiluu myös nopeusmittarikin. Olisiko tohon syynä sit perässä oleva anturi? Joo, ja tulpat on uudet kuin myös johdot, jakajan kansi ja pyörijä. Olisiko villejä veikauksia mikä "maksaa", autoon on jo usko mennyt, mutta toivoa olisi
E: autona e32 735 ilman "katteja"Last edited by Keke71; 22-05-2009, 22:15.E39 540iA Touring
Comment
-
-
venttiilit säädettiin uudestaan,imupuoli käytiin kertaalleen startti pilotin kans läpi,ei ilmenny mitään.ilmamäärämittarissa saattaa olla hämminkiä.kun ilman virtaa mitataan sillai ettei auto käy kaikki näyttäis olevan ok mut kun auto laitetaan käyntiin ja otetaan uusi analyysi niin aina kun kone rykäsee pomppaa käyrä taivaisiin nyt vaan pohditaan et johtuuko se paluuilmasta mikä tulee rykäsystä vai tuleeko se piikki mittarin päästä.
bensan paineetkin tarkastettiin ok.lambda ei kuulemma tällai vaikuta joten siihen ei oo takerrettu.Kyl toi imupuoli alkaa olla niitä ainoita paikkoja enää missä vika vois olla.
Comment
-
-
Originally posted by Patriot View PostImusarjan tiivarit oli omasta mennyt aikanaan. Starttisprayn avulla saa tarkennettua mahdollista vuotoa. On kämäset vaihtaa, mutta tehtävissä. Imusarjan mutterit vaatii vähän sorminäppäryyttä.735 iA USA e32 Twin Turbo
328 iA
Comment
-
-
Bilteman tulpanjohdot, pyörijä, jakajan kansi, tulpat. Mittaamalla tulpanjohdot, pitää olla kuparijohtoja, joissa päätypaloissa vastukset. Pyörijä ja kansi ihan silmämääräsesti tarkistaen, kun eka irrottaa.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
vika korjattu.kampiakselin tunnistin oli osittain irti.diagnoosi kun otettiin niin kone ei tietty ollu käynnissä joten se ilmoitti kaiken olevan ok.sit kun ei imupuoleltakaan mitään löytyny niin aloimme käymään antureita yksitellen läpi ja sieltä se vika sit löyty.Kiitokset kaikille neuvoa antaneille!!!
Comment
-
Comment