No nyt palo taulu jo totaalisesti elikkäs... mikähän mahtaa olla vikana? 90km/h - 100km/h ajettaessa kun jarrutat niin ratti alkaa tärräämään/heilumaan siihen malliin että pystyy kerman vaahdottamaan :O! aika vaarallisen tuntoinen, tuntuu että ei uskalla kohta ajaa enää. sillon tällöin tärrää satunnaisestikin nuissa nopeuksissa ilman jarruttamistakin, tärinä lakkaa n. 5sekunnin päästä ja saattaa alkaa uudestaan mutta häipyy itsekseen. eteen vaihdettu levyt + palat + jarrusatulat.. kumitkin uudet ja vanteet. ei tulosta.. vaikuttaako kyseiseen vikaan reaktiotangot, puslat tai jokin muu? tärinä on kyllä on aika voimakas. kiitos jo etukäteen vinkeistä ja avusta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E32 735i voimakas tärinä.
Collapse
X
-
Reaktiotangon puslat 99% varmuudella aikalailla finaalissa. Kannattaa vaihtaa sitten koko reaktiotanko, pelkkiä puslia melko turha vaihdella kun seuraavaksi on kuitenkin pallot väljinä.
Osta kunnon kamaa sitten, älä mitään italian, ym kiinanpaskaa540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
-
-
Originally posted by Cock View PostReaktiotangon puslat 99% varmuudella aikalailla finaalissa. Kannattaa vaihtaa sitten koko reaktiotanko, pelkkiä puslia melko turha vaihdella kun seuraavaksi on kuitenkin pallot väljinä.
Osta kunnon kamaa sitten, älä mitään italian, ym kiinanpaskaa
Elikkä kauppaan mars! varmaan varaosahyllyltä tuolla nimellä kuin "reaktiotanko" ? ja hinnoiltaan nuo ovat n. ?
Comment
-
-
Paitsi että jos ei kolise, voi selvitä puslan vaihdolla ja saada vielä paljon kilometrejä nykyisestä pallonivelestä ulos. Powerflexiä tilalle, jos pallonivel hajoaa siirtyy powerflexi uuteen tukivarteen taas. Nuo puslat ei kestä kauaa vaikka millaiset ostaisi (repeää ja nesteet pihalle), 50tkm saa menemään varmasti orkkiksilla, powerflexeillä ei sitä ongelmaa tule.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostPaitsi että jos ei kolise, voi selvitä puslan vaihdolla ja saada vielä paljon kilometrejä nykyisestä pallonivelestä ulos. Powerflexiä tilalle, jos pallonivel hajoaa siirtyy powerflexi uuteen tukivarteen taas. Nuo puslat ei kestä kauaa vaikka millaiset ostaisi (repeää ja nesteet pihalle), 50tkm saa menemään varmasti orkkiksilla, powerflexeillä ei sitä ongelmaa tule.
Comment
-
-
Originally posted by maxxpower View PostEi kyllä kolinaa kuulu, tärinää sitäkin enemmän taidanpas kokeilla pelkillä puslien vaihtamisella, vai onko jollaki tuohon sanomista :/?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postjos laitat kumipuslaa, laita koko varsi ja jos pelkän puslan laitat niin ota powerflex.. kuten aiemmin mainittua powerflexi ei ole moksiskaan vaikka sen irrottaa ja asentaa uudestaan ja pallonivel siitä varresta seuraavaksi menee = pakko ostaa koko varsi
Comment
-
-
Sanovat niin siksi, että niissä on jytympi kumipusla. Jos laitat powerflexit, ei ole väliä minkä ostaa kun itse tukivarsi sama. Powerflexiä saa esim. uspartsilta, muistaakseni hieman yli 60e /pari.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostSanovat niin siksi, että niissä on jytympi kumipusla. Jos laitat powerflexit, ei ole väliä minkä ostaa kun itse tukivarsi sama. Powerflexiä saa esim. uspartsilta, muistaakseni hieman yli 60e /pari.
Comment
-
Comment