Announcement

Collapse
No announcement yet.

E32 ajovalon korkeuden säädin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bember
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2005
    • 479
    • Kirkkonummi

    E32 ajovalon korkeuden säädin

    Tuon sähkömoottori rupes jurnuttamaan, niinkuin sähkömoottori kokoajan päällä.
    Vedin piuhat irti, kun ei selvinnyt edes mikä sulake. Mitäs ehdotatte?
    (E32 - 1992)
    Last edited by Leka; 08-11-2009, 15:23.
  • GARFFi
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2006
    • 5544
    • Kankaanpää

    #2
    Originally posted by bember View Post
    Tuon sähkömoottori rupes jurnuttamaan, niinkuin sähkömoottori kokoajan päällä.
    Vedin piuhat irti, kun ei selvinnyt edes mikä sulake. Mitäs ehdotatte?
    (E32 - 1992)
    Sen että poraat pinnapultin sen moottorin tapin sisälle ja leikkaat entisestä tarpeeks pois. Tai sitten jätät asentamatta.
    MB E220 CDI -10
    Ex.VW T5.1 -11
    Ex. Ford Transit Custom -14
    Ex. VW Passat 2.0FSI -06
    Ex. VW Golf+ -06
    Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
    Ex. Honda CBR900RR -96
    Ex. E36 325i Coupé -94
    Ex. LADA 2105 1200S -89
    Ex. LADA 2107 1300S -87
    Ex. E36 320i -91

    Comment

    • honkkeli
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2006
      • 947
      • Kaarina

      #3
      Oliskos oikkari jossain.. kuulostaa siltä jos moottori kokoajan jurraa, saa virtaa jatkuvalla syötöllä. Mut koitappa ensin puhdistaa kaikki liittimien kosketus pinna hapettumista ja muista rojuista mitä on aikojen saatossa kertyny ja koita uudelleen. Se auttaa kummasti moneen sähköongelmaan

      Unettomuuskin on rikos, jos se on väkisin makaamista


      E46 320i -99

      "Prokkis" Schnitzer 635csi E.T.S -85

      ex:
      E34 535iA -91
      E30 316i -89
      E30 320i -90

      Comment

      • bember
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2005
        • 479
        • Kirkkonummi

        #4
        "Sen että poraat pinnapultin sen moottorin tapin sisälle ja leikkaat entisestä tarpeeks pois."
        Ei aukee. Miks? Tarpeeks?

        Comment

        • peto2
          BTCF Member
          • Jan 2007
          • 8260
          • Järvikylä (Nakkila)

          #5
          Originally posted by GARFFi View Post
          Sen että poraat pinnapultin sen moottorin tapin sisälle ja leikkaat entisestä tarpeeks pois. Tai sitten jätät asentamatta.
          ee.. hiukka erilainen tuo säätö e32:ssa kuin kolomekutosessa
          F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
          ex:
          E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
          Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
          Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
          Nakkaa privaa jos tarvetta.

          Comment

          • 525 TD
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2005
            • 281
            • IISALMI

            #6
            Originally posted by bember View Post
            Tuon sähkömoottori rupes jurnuttamaan, niinkuin sähkömoottori kokoajan päällä.
            Vedin piuhat irti, kun ei selvinnyt edes mikä sulake. Mitäs ehdotatte?
            (E32 - 1992)
            säätimen rungossa 3-nap musta liitin?

            säätimen sisällä on muovirattaita joista hampaat poikki tai piirilevyn komponentteihin tullut vikaa

            Comment

            • bember
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2005
              • 479
              • Kirkkonummi

              #7
              Onkohan tuo oikein asennettu kun vasemman puoleisen uloke johon piuha kiinnittyy on alaspäin ja oikean puoleinen ylöspäin?

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎