eli lähdin ajeleen autolla toijalasta tampereelle päin ja lempäälän kohdalla alkoi abs valo palamaan ja sammui sitten hetken päästä mutta taas syttyi. noh herwoodiin päästiin ja kun lähdin sieltä kotio päin niin taas syttyi valo hetken ajamisen jälkeen ja sitten mankka sammui ja valot ihan saatanan himmeet ja jos laitto pitkät niin sammu valot kokonaan. no kotipihaan ja auto parkkiin ja aloin miettiä olisko pääsulake mennyt ja sen aionkin huomenna päivänvalossa tarkastaa mutta olisko jotain muuta mitfä katsoa?? heitelkää jotain vinkkiä niin laittelen huomenna sit viestiä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
sähköt hupeni e32:ta ja abs valo palaa
Collapse
X
-
Originally posted by waudeville View Posteli lähdin ajeleen autolla toijalasta tampereelle päin ja lempäälän kohdalla alkoi abs valo palamaan ja sammui sitten hetken päästä mutta taas syttyi. noh herwoodiin päästiin ja kun lähdin sieltä kotio päin niin taas syttyi valo hetken ajamisen jälkeen ja sitten mankka sammui ja valot ihan saatanan himmeet ja jos laitto pitkät niin sammu valot kokonaan. no kotipihaan ja auto parkkiin ja aloin miettiä olisko pääsulake mennyt ja sen aionkin huomenna päivänvalossa tarkastaa mutta olisko jotain muuta mitfä katsoa?? heitelkää jotain vinkkiä niin laittelen huomenna sit viestiä.
kun lataus loppuu nii näissä vanhemmissa ensimmäinen laite joka putoo pois päältä on ABS:t.. silloin kun mankka sammuu on jo kiire kotio kun ne yleensä sammuvat kun akussa jäljellä 8-9V jännite eli voi olla ettei lähde tulille ennen ku lataat akunF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
jep jep. eli laturi on bossin ja tänään hain kl-varaosista uuden hiilipaketin ja vaihdoin sen.vanhoissa oli hiiliä jäljellä vajaa puoli senttiä noh huomenna sit koitetaan oliko siinä.uus laturi olisi maksanut 500-600€ ja sit vinkiksi ettäö jos on bossilainen laturi niin hiilet pystyy vaihtamaan irroittamatta laturia!!!!
ja petolle: mankka sammu jo koivistonkylässä kun olin lähdössä kotiinpäin mut onneksi lady ei viittinyt jäädä motarin varteen lojumaan vaan toi kiltisti kotipihaan asti ja viimeset sadat metrit oli kyllä tuskaaLast edited by waudeville; 16-02-2010, 21:06.e34 540ia -94 Batmobile
candy-king
ex: e32 735i -89
e34 525i -89
Comment
-
-
Entä akku?
Itsellä kävi pari vuotta sitten suunnilleen samoin.
Sähkölaitteet rupes tippumaan yks toisensa jälkeen pois pelistä: ekana kans tais ilmestyä ABS-valo, ajattelin ensin, että kylmä kosteus tekee temppujaan, sitten radio,lasinpyyhkimet,puhallin, valot himmeni... Lasit ehdin hiukan avaamaan, kun alkoi huurtua. Pitkässä matkassa oltiin ja olo kävi tosi tukalaksi - alkutalvea elettiin, ja räntää alkoi mättää!
Sattui joku suurempi "huolto"asema kohdalle, onneks, sinne sitten vaan turvaan. Koitettiin startata, niin ei pihahdustakaan enää, ikkunatkin oli jäämässä raolleen sateessa. Kummempaa huoltoa siellä ei ollut tarjolla, mutta kaveri vähän mittaili latauksia ja apuakulla yritettiin käyntiin. Todettiin, ettei oma ota enää mitään vastaan, oli siis hoitanut hommansa loppuun.
Yllättäen heillä olikin akkuja myynnissä (helvetin kalliita) ja sopivakin löytyi jostain kellarivarastosta, jipii! Vaihdoin sen paikalleen (miten muuten onkin niin hankalassa paikassa?) ja matka jatkui.
- Laturia minäkin ehdin epäillä
Comment
-
Comment