Melkoinen purkaja jos saat keinuvipu akselia liikutettua mihinkään kun on kannenpultit vielä kiinni.. Akseleissa on kolot joista kannenpultit menee limittäin vierestä, akseleita et voi siirtää ottamatta kannenpultteja irti.
Hyvä tämäkin tietää, siks just toi alinna oleva kommentti.
Tarkkaan ovat suunnitelleet ettei tulis liian halvaks.
Eli tonnin kilahdus yks keinuvipu ?? Ei prkl.
Pistäs tänne ostopalstalle kysely niin varmaan löytyy palikat halvemmalla (ei kait 20v. vanha auto ihan tuliteriä tarvii, kunhan on ehjät?) ja lpr:n kulmilta joku btcf:n nikkari joka pientä korvausta vastaan kesälomansa ratoks laittaa ellei itellä työkalut tai kokemus riitä.
Sit jos sen kannen oikasun saat sovittua johonkin vähän etukäteen niin ei tarvi kahta viikkoo autoo pajalla roikottaa.
Olisko esim. petrillä vielä, näkyy kyllä olevan uusia ja sopiiko. Kait ainakin vähä halvemmalla myy kun sakemanni.
Ps: Älä anna sille ens kerralla niin paljo jenkaa, venttiilit ei kerkee nouseen ja vipu lyö vastapalloon. Väsyneet jouset. (nääs. )
Joo'o. Luulenpa että suurin osa näistä rikkoontuneista keinuista on sen takia mennyt rikki että konetta kierrätetään tappiin, mikä sinänsä on aivan turhaa, ei ne "hepat" tuu sieltä max kierroksilta, ainakaan vakio koneesta.
Joo'o. Luulenpa että suurin osa näistä rikkoontuneista keinuista on sen takia mennyt rikki että konetta kierrätetään tappiin, mikä sinänsä on aivan turhaa, ei ne "hepat" tuu sieltä max kierroksilta, ainakaan vakio koneesta.
Asiaa! Suurin vääntö on varsinkin kutos- ja kasikoneella varmasti alle neljän ja puolen tonnin. Sen yläpuolella ei saada kun komeet äänet. (tai yks kallis...)
Comment