Eli E32 -87 730 manuaali kyseessä. Asian kanssa painittu "hieman" ja monen muunkin ongelman kanssa, mutta jatketaan nyt tästä.
Kun kierrättää eli yli 4K rpm niin kytkin ei enään irroita ja poljin jää pohjaan.
Kun varpaineen nostaa polkimen ylös ja ajelee hetken nätisti niin ongelma häviää ja kytkin irroittaa puolestavälistä.
Jos kierrättelee kevyesti niin kytkin alkaa irroittaa vaan alempaa, rauhallinen ajo auttaa taasen asiaan...
Pitkälti tuntuu siltä niinkuin sinne tulisi ilmaa.
Vauhti pyörä kolahtaa sammuttaessa, ja täristystä on yli 4500k rpm kun vedättää, en ole varma johtuuko limpusta vai kardaanin tukilaakerista.
Ilmattu useita kertoja, neste varmasti vaihtunut. Ei oikeastaa vaikuttanut vikaan, tai no pikkisen helpottanu, mut vaan vähän.
Jarrut.... Uusittu levyt ja palat eteen/taakse. Uusittu nesteet, no ilmaus olikin sitten vallan mielenkiintoinen ohjelmanumero, eli ilmaa ei tuntunu saavan millään pois. Ja sitä sitten oikeasti oli niin että tuntu, poljin pohjaan...
Ajoittain jarru ottaa ihan ylhäältä, niikuin pitäisi uusilla hiluilla. Mutta ajoittain sitten painuu reilummin. Parempi silloin kun on ajanut rauhallisemmin, kun kierrättelee niin pahenee sekin.
Käynnistäessä kuuluu melkoinen korahdus jostain jarrupääsyliterin tienoilta tai sitten jostain sen etupuolelta.
Pommissa olevat anturit. Ylempi joka on pystyssä niin ok. eli auto kun ei käynnissä niin kontakti, käynnissä niin vastus ääretön ->ok se mikä sojottaa sivulle niin siinä yhteys koko ajan, sitten kun oikein innokkasti alkaa pumppaamaan jarrua niin ajoittain ääretön-> jotain vikaa järjestelmässä, pääjarrusylinteri???
Hydrauli järjestelmässä punaiset nesteet....
tuon jarru kuvion kyllä jotenkin ymmärrän mutta mistä tuo kytkin voi saada ilmaa?? vai onko vika jossain muualla?
Tää hydraulitehostus ei ole minulle muutenkaan mitenkään tuttu, joten ihmettyttää hieman mistä tuo jarrupuoli ilman saa.
Niin joo ja jarrunestettä katoaa paikkaan X ??? vuotoja ei näy...
Juu olen Käyttäny Searchia, mutta suoraa selitystä asiaan en ole löytäny, etenkään tuohon kytkimeen.
Kun kierrättää eli yli 4K rpm niin kytkin ei enään irroita ja poljin jää pohjaan.
Kun varpaineen nostaa polkimen ylös ja ajelee hetken nätisti niin ongelma häviää ja kytkin irroittaa puolestavälistä.
Jos kierrättelee kevyesti niin kytkin alkaa irroittaa vaan alempaa, rauhallinen ajo auttaa taasen asiaan...
Pitkälti tuntuu siltä niinkuin sinne tulisi ilmaa.
Vauhti pyörä kolahtaa sammuttaessa, ja täristystä on yli 4500k rpm kun vedättää, en ole varma johtuuko limpusta vai kardaanin tukilaakerista.
Ilmattu useita kertoja, neste varmasti vaihtunut. Ei oikeastaa vaikuttanut vikaan, tai no pikkisen helpottanu, mut vaan vähän.
Jarrut.... Uusittu levyt ja palat eteen/taakse. Uusittu nesteet, no ilmaus olikin sitten vallan mielenkiintoinen ohjelmanumero, eli ilmaa ei tuntunu saavan millään pois. Ja sitä sitten oikeasti oli niin että tuntu, poljin pohjaan...
Ajoittain jarru ottaa ihan ylhäältä, niikuin pitäisi uusilla hiluilla. Mutta ajoittain sitten painuu reilummin. Parempi silloin kun on ajanut rauhallisemmin, kun kierrättelee niin pahenee sekin.
Käynnistäessä kuuluu melkoinen korahdus jostain jarrupääsyliterin tienoilta tai sitten jostain sen etupuolelta.
Pommissa olevat anturit. Ylempi joka on pystyssä niin ok. eli auto kun ei käynnissä niin kontakti, käynnissä niin vastus ääretön ->ok se mikä sojottaa sivulle niin siinä yhteys koko ajan, sitten kun oikein innokkasti alkaa pumppaamaan jarrua niin ajoittain ääretön-> jotain vikaa järjestelmässä, pääjarrusylinteri???
Hydrauli järjestelmässä punaiset nesteet....
tuon jarru kuvion kyllä jotenkin ymmärrän mutta mistä tuo kytkin voi saada ilmaa?? vai onko vika jossain muualla?
Tää hydraulitehostus ei ole minulle muutenkaan mitenkään tuttu, joten ihmettyttää hieman mistä tuo jarrupuoli ilman saa.
Niin joo ja jarrunestettä katoaa paikkaan X ??? vuotoja ei näy...
Juu olen Käyttäny Searchia, mutta suoraa selitystä asiaan en ole löytäny, etenkään tuohon kytkimeen.
Comment