Announcement

Collapse
No announcement yet.

tän tason das auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hoputi
    Bimmer Rookie
    • Sep 2010
    • 67
    • Jurva,Finland

    tän tason das auto

    poissa
    Last edited by hoputi; 21-04-2013, 13:58. Reason: more text
  • Scitso
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2002
    • 2816
    • Kuusankoski

    #2
    Kyllähän tuon tasonenkin auto alkaa ajan mittaan kulumaan, ei nyt enää ihan uudesta autosta voida puhua
    E34 525i Touring -96 "Iris"
    E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
    E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
    E46 328ia Sedan -98 "HOI"
    E61 530d Touring -04

    ex. E39 520ia Touring -98
    ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
    ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
    ex. E28 520i -82

    Comment

    • Skena
      BTCF Hallitus
      • Dec 2004
      • 1332
      • Masala, Suomen Chicago

      #3
      ja sitäpaitsi se ääni minkä se tekee on erittäin SEKSIKÄSTÄ!
      Paserati

      Comment

      • J.L
        Minimi-Jakke
        • Oct 2002
        • 846
        • .

        #4
        ......................
        Last edited by J.L; 22-08-2014, 20:57.

        Comment

        • okko
          BTCF Honorary Member
          • Apr 2005
          • 1763
          • Honkajoki

          #5
          Taitaa auto olla tässä tapauksessa omistajaansa vanhempi, joten veikkaisin tässä olevan sellainen sukupolvien välinen kuilu
          When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway

          Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...

          Comment

          • Morkai
            BTCF Member
            • Sep 2005
            • 3197
            • Saarijärvi

            #6
            Ja vikahan on varmastikin hyvinkin tyypillinen bensapumpun takaiskuventtiili. Olettaen siis, että autoa saa oikein kunnolla sahata aina kun on jonnin aikaa seissyt, välittömästi sammutuksen jälkeen lähtee nätisti.
            sigpic
            E23 728iA V8-projekti
            E38 730D -projekti
            E39 540iA -projekti
            I01 i3 -projekti

            Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

            Comment

            • hoputi
              Bimmer Rookie
              • Sep 2010
              • 67
              • Jurva,Finland

              #7
              okko

              Originally posted by okko View Post
              Taitaa auto olla tässä tapauksessa omistajaansa vanhempi, joten veikkaisin tässä olevan sellainen sukupolvien välinen kuilu
              Täytin tosa alkuvuodest 51v. mut voi olla,et se kuilu toimii näinkin päin

              Comment

              • Harri G
                BTCF Member
                • Jul 2005
                • 9042
                • Iisalmi

                #8
                Mikäli lämpimänä täytyy sahata käyntiin, voi vika olla vuotavat suuttimet. Tällöin saattaapi olla että pöläyttää jos ei savua niin bensankatkut ainakin.

                Onko ongelma siis lämpimänä vai kylmänä käynnistäessä?
                E39 ja E91

                Comment

                • hoputi
                  Bimmer Rookie
                  • Sep 2010
                  • 67
                  • Jurva,Finland

                  #9
                  Harri G

                  poissa
                  Last edited by hoputi; 21-04-2013, 14:05.

                  Comment

                  • Harri G
                    BTCF Member
                    • Jul 2005
                    • 9042
                    • Iisalmi

                    #10
                    Originally posted by hoputi View Post
                    Kylmänä 3sek,lämpimänä 2sek.Ei pölläytä mitään.
                    Eikä toi mua vanhusta häiritse sillee,ku se kuitenkin sit lähtee.
                    Taisin tehä hyttysestä sinivalaan.
                    Suattaapi olla sinivalaskii. Tai voipi olla olematakkii. Eihän tuo normaalia ole. Itsellä samansukuinen kone 530:ssä ja ihan se heti lähtee tulille kun avaimesta vääntää. Ainakin kylmänä.

                    Vaan ei kannata ressiä ottaa itsellensä. Vaikka onkii tämän tasoinen auto niin sallitaan se tuossa iässä
                    E39 ja E91

                    Comment

                    • hoputi
                      Bimmer Rookie
                      • Sep 2010
                      • 67
                      • Jurva,Finland

                      #11
                      hiukan vielä aiheesta

                      poissa
                      Last edited by hoputi; 21-04-2013, 14:02.

                      Comment

                      • hoputi
                        Bimmer Rookie
                        • Sep 2010
                        • 67
                        • Jurva,Finland

                        #12
                        morkai

                        Originally posted by Morkai View Post
                        Ja vikahan on varmastikin hyvinkin tyypillinen bensapumpun takaiskuventtiili. Olettaen siis, että autoa saa oikein kunnolla sahata aina kun on jonnin aikaa seissyt, välittömästi sammutuksen jälkeen lähtee nätisti.
                        Lue myös sivu 2,bitte

                        Comment

                        • jr66
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2006
                          • 16419
                          • Asikkala

                          #13
                          Originally posted by hoputi View Post
                          Kuulin tutult,et homma johtuu katalysaattorist.Hänel on uuden karhee saappi ja tekee samaa.Se pieni kuppaaminen estää raakan bensan menon kattiin. Voisko olla näin?? Ite oon ulko.
                          Miksi kaikki kattiautot ei tee samaa jos se katista johtuu ?

                          Comment

                          • Harri G
                            BTCF Member
                            • Jul 2005
                            • 9042
                            • Iisalmi

                            #14
                            Originally posted by hoputi View Post
                            Kuulin tutult,et homma johtuu katalysaattorist.Hänel on uuden karhee saappi ja tekee samaa.Se pieni kuppaaminen estää raakan bensan menon kattiin. Voisko olla näin?? Ite oon ulko.
                            Sulla ei ole uuden karhea. Eikä saabbi. Onko sinun autossa katteja ollenkaan? No. Mut ei johdu tuosta.
                            E39 ja E91

                            Comment

                            • Haju69
                              Administrator
                              • Nov 2005
                              • 16344
                              • Leppävirta

                              #15
                              Tekeekös auto mitään muuta oikkuja? Onko havaittavissa "puutumista" eli menohaluja ei meinaa olla kuten ennen/meinaako sammua risteyksestä lähtiessä? Jos näin niin veikkaukseni on Lambda anturi mikä siellä temppuilee.
                              LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                              E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                              B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

                              Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                              Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                              Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎