Eli alkaa olemaan jo kohta keinot vähissä, että kokeillaan josko olisi jollakin ollut samaa kipua.
Vika:
Tiputtaa 3. ja 4. vaihteet pois pelistä joskus. Useimmiten toimii normaalisti.
Ilmenee niin, että kun kakkonen tulee siihen vaiheeseen, että heittäisi kolmoselle, nykäisee kuin vaihtaisi kolmosen päälle mutta ei vaihda. Moottorijarru katoaa pelistä mutta vetovälitys pysyy samana.
Laatikko on ollut minulla auki parikin kertaa, ja kaikki O-renkaat ja kitkalevyt on uusittu. koska D-kytkin oli palanut loppuun. Vika oli edelleen sama.
Edellinen laatikon remontoija oli jättänyt päittäisvälyksen säätöprikan ilmeisesti pöydälleen, ja uskoin vian johtuneen tästä. Myös venttiilikoneisto on avattu ja puhdistettu.
Nyt olen taas pari päivää ajellut autolla, ja loota on toiminut hienosti. Tänään sitten kävin auton pesemässä ja ajattelin sen ajaa talliin odottamaan kevättä ja aurinkoa, mutta ei perkeles! Sama kipu kun ajan kotiin työmaalta.
Alkujaankin vika ilmeni jotenkin ensimmäisellä kertaa auton pesun jälkeen tai vesisateen jälkeen. Ei kylläkään mitenkään aina sateella. Nyt alkaa vain tuntua siltä, ettei vika voi enää olla laatikossa. Onko jollakin siis ideoita mistä voisi kosteus mennä johonkin liittimeen tai johtosarjan sisään.
-E-Boxi on kuiva
-Laatikon liitin on ok.
-Johdot menee laatikon päältä sisälle, eikä sisällä johtosarjassa vaikuttanut päälisin puolin olevan mitään vikaa.
Alkaa tuota lientä kulua jo hiukan liikaa jos joutuu pelkällä kakkosella ajelemaan.
Vika:
Tiputtaa 3. ja 4. vaihteet pois pelistä joskus. Useimmiten toimii normaalisti.
Ilmenee niin, että kun kakkonen tulee siihen vaiheeseen, että heittäisi kolmoselle, nykäisee kuin vaihtaisi kolmosen päälle mutta ei vaihda. Moottorijarru katoaa pelistä mutta vetovälitys pysyy samana.
Laatikko on ollut minulla auki parikin kertaa, ja kaikki O-renkaat ja kitkalevyt on uusittu. koska D-kytkin oli palanut loppuun. Vika oli edelleen sama.
Edellinen laatikon remontoija oli jättänyt päittäisvälyksen säätöprikan ilmeisesti pöydälleen, ja uskoin vian johtuneen tästä. Myös venttiilikoneisto on avattu ja puhdistettu.
Nyt olen taas pari päivää ajellut autolla, ja loota on toiminut hienosti. Tänään sitten kävin auton pesemässä ja ajattelin sen ajaa talliin odottamaan kevättä ja aurinkoa, mutta ei perkeles! Sama kipu kun ajan kotiin työmaalta.
Alkujaankin vika ilmeni jotenkin ensimmäisellä kertaa auton pesun jälkeen tai vesisateen jälkeen. Ei kylläkään mitenkään aina sateella. Nyt alkaa vain tuntua siltä, ettei vika voi enää olla laatikossa. Onko jollakin siis ideoita mistä voisi kosteus mennä johonkin liittimeen tai johtosarjan sisään.
-E-Boxi on kuiva
-Laatikon liitin on ok.
-Johdot menee laatikon päältä sisälle, eikä sisällä johtosarjassa vaikuttanut päälisin puolin olevan mitään vikaa.
Alkaa tuota lientä kulua jo hiukan liikaa jos joutuu pelkällä kakkosella ajelemaan.
Comment