Announcement

Collapse
No announcement yet.

e32 750. Toinen puoli koneesta sammuu silloin tällöi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • barrierbreak
    Bimmer Rookie
    • Jul 2010
    • 37
    • Vantaa

    e32 750. Toinen puoli koneesta sammuu silloin tällöi

    hei!
    Homman nimi seuraava. Konen toinen puoli sammuu aina välillä ja lähtee itestään päälle jos leikkii kaasulla. Jossakin vaiheessä ajon aikana kierrokset tippuu alle 1000 ja auto ei saa voimaa mistään muutaman sekunnin ajan, kaasulla leikkimällä tule tehot takaisin ja sitten kun on jonkin aikaa ollut pysyvä vauhti tapahtuu sama homma tai toinen puoli koneesta sammuu. Kun laittaa käyntiin niin kaikki pytyt käy normaalisti. Yleisesti kun vaihtaa Parkilta pakin päälle tai Driven päälle sammuu toinen puoli ja kierrokset tippuu johki 700 kohdalle. Jossakin vaiheessa tuntuu niinkuin pakoputki menis tukkoon ja sitten taas päästää vapaasti ilmaa läpi. Pakoputkesta tulee myöskin tumma harmaa savua kun kone on lämmin. Co2 mittauksissa on aluksi kaikki normaalia ja sitten yhtäkkiä happipitoisuus nousee yli 3000 ja co yli 5. Yksikään laite ei lue mitään vikakoodia. Merkkiliikeessä ei myöskään kukaan tiennu mistä voi johtua. Heillä oli tämmöinen tapahtuma noin 5 vuotta sitten viimeksi mutta ku ei vaan muista mikä siin oli. Onko kellään ollut tämäntyyppistä ongelma seiskan tai kasisarjalaisen kanssa? Ehdotuksia?
    <86 E24 635CSi (Cashmere Beige)
    <92 E32 750iL (Brokatrot)
    <96 E38 725D (Aspensilber)
    >84 Volvo 245 Turbo projekti (Crimson Red)
    >96 E36 328iA (Carbonschwartz)
  • MGT
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2007
    • 360
    • Mynämäki-

    #2
    itellä oli samantyyppine ongelma mutta silloin kun toinen puoli sammui, niin auto alkoi röpöttämään ja kävi rikkaalla. Vika lähti aina auton sammutettua pois ja tuli melkein välittömästi auton käynnistyksen jälkeen takaisin päälle. Viaksi ilmeni vioittunut moottorinjohtosarja jonka vaihdettuua ongelmaa ei ole enää ilmennyt.

    Comment

    • Betrunken
      Bimmer Fanatic
      • May 2007
      • 458
      • Vantaa

      #3
      Tässä ehdotuksia koska V12 on molemille puolille omat bensapumput ja ilmamäärämittarit jos niistä lähtisi eka selvittää että saako sammuva puoli bensaa ja sitten jonkun kanssa kokeilee toimivaa määrämittaria.
      Citroen ZX "Sacrebleu" edition
      EX:
      -Bmw E28 518i
      -Saab 9000
      -Lada 2105
      Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

      Comment

      • Ville_Lehtola
        BTCF Member
        • Jan 2011
        • 5
        • Rajamäki

        #4
        Kannattaa kattoo virranjakajat. Omassa oli ainakin ihan kosteet ja hapettuneet niin oli samanlaista vikaa.

        Comment

        • barrierbreak
          Bimmer Rookie
          • Jul 2010
          • 37
          • Vantaa

          #5
          johtosarjat on juuri vaihettu kummallekin puolelle.
          <86 E24 635CSi (Cashmere Beige)
          <92 E32 750iL (Brokatrot)
          <96 E38 725D (Aspensilber)
          >84 Volvo 245 Turbo projekti (Crimson Red)
          >96 E36 328iA (Carbonschwartz)

          Comment

          • zeneg
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2007
            • 1238
            • Oulu

            #6
            Taisi näissä olla kaksi kampiakselin asentotunnistinta? Toinen voisi olla sökö/johto nirhautunut-->lyö maihin jolloin bensansyöttö/sytytys katkeaa.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎