Iltaa BTCF foorumilaiset!
Kävin tuos ajelulla isäukon kanssa ja huomattiin että yhellä autiotalon pihalla seisoi yks vanhempi mersu ja joku jenkki. Käytiin katsomassa niitä ja toi mersu rupes kiinnostamaan. Käytiin naapuritalossa koputtamassa ovea ja siellä asusteli joku vanhempi mies ja kysyttiin häneltä jos se tietää että kuka omistaa noi autot, ja hän sanoi omistavansa ne.
Hän tuli ulos näyttämään autoja meille ja avasi myös vanhan liiterinsä oven jossa hänellä oli lisää autoja, kaikki kuin paketista vedettyjä. Siellä oli mm. Cadilacci, vanhempi celica, S600 mersu ja lopuksi BMW E23 732i !
Unohdin mersun samantien ja kiinnostuus kiintyi bemmiin.
Nyt itse kysymyksiin.
Äijä pyys 2500€ siitä E23, näytti helv*tin hyvältä sisältä ja ulkoa, Miltä toi hinta kuulostaa? Minkä arvoisia nää on?
Olen aina haaveillu 323i E23 mutta toi E23 oli melkein hienompi.
Mitä tyyppivikoja näissä autoissa on ?
Millainen se on ajattavuudeltaan, entäs bensankulutus?
Saako koneesta irti lisäpuhtia jos sitä tarvii? käykö osat muista bemmeistä?
Tai saako ylipäätäänsä näihin osia mistään enää?
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Kävin tuos ajelulla isäukon kanssa ja huomattiin että yhellä autiotalon pihalla seisoi yks vanhempi mersu ja joku jenkki. Käytiin katsomassa niitä ja toi mersu rupes kiinnostamaan. Käytiin naapuritalossa koputtamassa ovea ja siellä asusteli joku vanhempi mies ja kysyttiin häneltä jos se tietää että kuka omistaa noi autot, ja hän sanoi omistavansa ne.
Hän tuli ulos näyttämään autoja meille ja avasi myös vanhan liiterinsä oven jossa hänellä oli lisää autoja, kaikki kuin paketista vedettyjä. Siellä oli mm. Cadilacci, vanhempi celica, S600 mersu ja lopuksi BMW E23 732i !
Unohdin mersun samantien ja kiinnostuus kiintyi bemmiin.
Nyt itse kysymyksiin.
Äijä pyys 2500€ siitä E23, näytti helv*tin hyvältä sisältä ja ulkoa, Miltä toi hinta kuulostaa? Minkä arvoisia nää on?
Olen aina haaveillu 323i E23 mutta toi E23 oli melkein hienompi.
Mitä tyyppivikoja näissä autoissa on ?
Millainen se on ajattavuudeltaan, entäs bensankulutus?
Saako koneesta irti lisäpuhtia jos sitä tarvii? käykö osat muista bemmeistä?
Tai saako ylipäätäänsä näihin osia mistään enää?
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Comment