Potilas on e32 735iA, josta huomasin jeesusmutterin aukaistuani väljää kampiakselissa. About 2-3mm liikkumavaraa pituussuuntaan O_o
Jos ko. motin laittaa nippuun niin odotettavissa oleva elinikä ei liene pitkä? Vieressä olis manuaalin edestä oleva m30 jossa päittäisvälystä ei juurikaan tunnu. Vaihtamalla alakerta lienee pääsee helpoimmalla? Onko zf4hp22 vaikea ottaa vetolevystä irti? (vaihteiston irrotus ei oikein innosta kotioloissa)
Projekti alkoi simppelinä kannenvaihtona, mutta näyttää paisuvan moottorinvaihdoksi :( Aina eteenpäin purkaessa löytyy uutta kivaa räjähdyspisteessä olevaa. Onneksi tuli kokonainen pörinäboksi hommailtua kun pelkkää kantta tarvitsin.
Eniten asiassa ihmetyttää se, että moottori toimi kuluneella nokkakepillä(semmosta 1,5mm uraa 1-3 pyttyjen kohalla kun edempi banjo päässyt löysälle edellisellä omistajalla :/ ja virranjakajan kansi tyystin loppu. Ketjunkiristin myöskin melko elähtänyt. Ainoa oire/indikaattori mistään ongelmista oli kevyt rapina lämpimällä koneella tasakaasulla ajettaessa. Kylmä kone kaunis käynniltään. Sama rapina kuului voimakkaampana myös jos löysäsi kaasua automaagin vaihtaessa. Ettei olisi automaagissa ongelmaa jonka ansiosta työntää kampuraa eteenpäin ja syö päittäislaakeroinnin?
pahoittelen sekavaa ensipostausta yleensä löydän foorumin kattavasta kokoelmasta ratkaisun ongelmiin, mutta nyt ei aihetta käsitteleviä postauksia löytynyt. Jos postaus on väärään rööriin osunut niin kiltti moderaattorisetä varmaan siirtää?
Jos ko. motin laittaa nippuun niin odotettavissa oleva elinikä ei liene pitkä? Vieressä olis manuaalin edestä oleva m30 jossa päittäisvälystä ei juurikaan tunnu. Vaihtamalla alakerta lienee pääsee helpoimmalla? Onko zf4hp22 vaikea ottaa vetolevystä irti? (vaihteiston irrotus ei oikein innosta kotioloissa)
Projekti alkoi simppelinä kannenvaihtona, mutta näyttää paisuvan moottorinvaihdoksi :( Aina eteenpäin purkaessa löytyy uutta kivaa räjähdyspisteessä olevaa. Onneksi tuli kokonainen pörinäboksi hommailtua kun pelkkää kantta tarvitsin.
Eniten asiassa ihmetyttää se, että moottori toimi kuluneella nokkakepillä(semmosta 1,5mm uraa 1-3 pyttyjen kohalla kun edempi banjo päässyt löysälle edellisellä omistajalla :/ ja virranjakajan kansi tyystin loppu. Ketjunkiristin myöskin melko elähtänyt. Ainoa oire/indikaattori mistään ongelmista oli kevyt rapina lämpimällä koneella tasakaasulla ajettaessa. Kylmä kone kaunis käynniltään. Sama rapina kuului voimakkaampana myös jos löysäsi kaasua automaagin vaihtaessa. Ettei olisi automaagissa ongelmaa jonka ansiosta työntää kampuraa eteenpäin ja syö päittäislaakeroinnin?
pahoittelen sekavaa ensipostausta yleensä löydän foorumin kattavasta kokoelmasta ratkaisun ongelmiin, mutta nyt ei aihetta käsitteleviä postauksia löytynyt. Jos postaus on väärään rööriin osunut niin kiltti moderaattorisetä varmaan siirtää?
Comment