Mielenkiinnosta mainitsit ilmaus ruuvit monikossa montako niitä on ja missä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e38 740 kansi rikki?
Collapse
X
-
Originally posted by thuttu77 View PostMielenkiinnosta mainitsit ilmaus ruuvit monikossa montako niitä on ja missä?
Edit: väärin muistin, ilmaruuveja on vain yksi, ja se on paisarin vieressä.Last edited by Janzki; 05-08-2014, 00:38.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Hmm Mulla itellä M62 (735) ja siinä on vaan paisarissa ei taatusti ollut termari kotelossa ja sehän jää aika huonoon paikkaankin kaasuläppien alle.
Mutta siis oikeastaan itseäni ihmetytty nuo kaksi ruuvia (nro 8)
jotka real oemin kuvassa näyttäisivät hieman ilmaus ruuveilta voisi jopa olla järkevä paikka koneen takana.
Itsekkin pitäis tuo ilmaus tehdä lähipäivinä niin pitäisi selvitellä ilmaus metodit
tuolle.
Comment
-
-
Originally posted by thuttu77 View PostHmm Mulla itellä M62 (735) ja siinä on vaan paisarissa ei taatusti ollut termari kotelossa ja sehän jää aika huonoon paikkaankin kaasuläppien alle.
Mutta siis oikeastaan itseäni ihmetytty nuo kaksi ruuvia (nro 8)
jotka real oemin kuvassa näyttäisivät hieman ilmaus ruuveilta voisi jopa olla järkevä paikka koneen takana.
Itsekkin pitäis tuo ilmaus tehdä lähipäivinä niin pitäisi selvitellä ilmaus metodit
tuolle.
Enivei, simppeli se on sillä sähköpumpulla ilmailla, ittekseen pulputtelee
Edit: kyllä joo tosiaan ruuveja on vain yksi varsinaiseen ilmaamiseen, on juurikin siinä paisarin kupeessa. Täytyy korjata tuonne ettei jää muut ihmettelemäänLast edited by Janzki; 05-08-2014, 00:37.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Jos saattaa kuulua kummallista pihinää ja selittämättömästi katoaa vettä jonnekkin niin kannattaa tarkastaa imusarjan alla oleva kansi. "water pan walley"
Muutama E38 tullu vastaan ko. vialla. ilmeisesti paine pulppaa kumitiivisteen kannen välistä ja alkaa pikkuhiljaa vuotamaan, yleensä edestä. :think Hankala huomata kun vuotava vesi haihtuu samantien kuuman koneen päällä ja enemmän vuotama valuu vaihdelaatikon kohdalta ulos.
Tuo kansi johon nro:1 pultti tulee kiinni
Googlen kuvahaulla E38 waterpan kertonee lisää.Harraste - E36 - 325 cabrio
Talviajokkina - E36 - 318 touring
talviajokkina - E36 - 316 Compact
Harraste - E38 - 735
Comment
-
-
Okei kiitos tiedosta! Itsellä ei riitä asiantuntemus tuollaseen räpläämiseen, mutta etsin jonkun korjaajan jolle välittää tuo informaatio.
Kiirettä on pidellyt kun kaverin häitä järkkäillyt, mutta eiköhän auton ensi viikon aikana saa jo johonkin pajalle tutkittavaksi.
Ja pitäs vielä selvittää miksi konepellin aukasuvipu tarpoo tyhjää
Comment
-
-
Originally posted by Samila View PostJa pitäs vielä selvittää miksi konepellin aukasuvipu tarpoo tyhjää
Nimim. eilen jouduin tappelemaan saman asian kanssa.Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Originally posted by Samila View PostOkei kiitos tiedosta! Itsellä ei riitä asiantuntemus tuollaseen räpläämiseen, mutta etsin jonkun korjaajan jolle välittää tuo informaatio.
Kiirettä on pidellyt kun kaverin häitä järkkäillyt, mutta eiköhän auton ensi viikon aikana saa jo johonkin pajalle tutkittavaksi.
Ja pitäs vielä selvittää miksi konepellin aukasuvipu tarpoo tyhjääOriginally posted by Tomba87 View PostKoita alkuun painaa peltiä alaspäin ja samalla nykiä vivusta, jos on jotain rojua jäänyt vaikka väliin. Jos/kun ei auta niin ei kun munuaiset(maski) irti ja tutkimaan tilannetta. Jos konepellin lukot yhdistävä välivaijeri on paikallaan niin siitä saat vedettyä repsikan puolen lukituksen auki. Jos ei, niin rautahenkarista tai jostain paksusta langasta teet koukun jolla saat vedettyä lukituksen auki. Jos kuskin puolen lukko ei aukea niin sen saat auki siirtämällä välivaijerin sivuun ja työntämällä esim. pitkällä tasapäämeisselillä sitä lukon avausvipua keulasta katsottuna oikealle päin. Kun saat pellin auki niin lukothan irtoaa muutamalla torx ruuvilla per puoli, siitä se alkaa selkiämään mikä on vialla.
Nimim. eilen jouduin tappelemaan saman asian kanssa.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Noniin... molemmat munuaiset piti ottaa irti. Kuskin puolen vaijeri oli löysänä, sitä nykimällä saatiin kahvaan eloa. Ongelmana nyt on, että vänkärin puolen vaijeri on lähtenyt irti pidikkeestä, eli lukko ei aukea vänkärin puolelta. Hyvin menee ei saatana. Kohta kaivan autonromuttamon numeron esille.
Comment
-
-
Originally posted by Samila View PostNoniin... molemmat munuaiset piti ottaa irti. Kuskin puolen vaijeri oli löysänä, sitä nykimällä saatiin kahvaan eloa. Ongelmana nyt on, että vänkärin puolen vaijeri on lähtenyt irti pidikkeestä, eli lukko ei aukea vänkärin puolelta. Hyvin menee ei saatana. Kohta kaivan autonromuttamon numeron esille.
Comment
-
-
Henkarilla pääs kyllä vaijereihin käsiksi, mutta se kuskin puolelta menevä lyhyt vaijeri vänkärin puolelle lähti irti kokonaan. Eli vaihtoehtona lienee summanmutikassa ja lottoojan tuurilla saada se vaijeri osumaan reikään (mitä en normaalistikkaan rehevänä poikamiehenä osaa), tai sitten vaihtoehto b, jota en oo vielä keksiny
Comment
-
-
Vähän päivittelyä tänne (vaikka itse topicin syy ei ole vieläkään selvinnyt täysin). Niin on konepellin lukitusmekanismit jumissa, ettei aukea sitten millään. On aivan saatanan jumissa noi lukot. Tällä, tai viimeistään ensi viikolla olisi tarkoitus viedä auto merkkipajalle, jossa saavat aukasta ton konepellin ja tutkia mihin nesteet häviää.
Sen takia vien merkkipajalle, kun saavat samalla tehdä korjausarvion takapuskurista, jota eräs ihana Audi-kuski tölväsi pari kuukautta sitten. Eli jospa sitä kohta sais tietoon mikä autoa vaivaa....
Ps. kohta olis yks E38 myynnissä, kun sain työn puolesta auton.
Comment
-
Comment