Hei,
On aika käydä moottori läpi että saisin mm toi "fail safe prog" pois. Kylmänä moottorin tyhjäkäynti on hieman epatasainen kunnes lämpenee. Muuten teho tuntuu oleva tallella. Tyhjäkäynti ei seilaa joten imuvuotoja ei taida olla.
On hankittu toiset läppärungot, IMM, EML boksi (antaa siitä vikakoodi).
Mitkät sytytystulpat on hyvät? Perinteiset kupari tai iridium? 1 tai 4 ohm
jenkki foorumit kehutaan perinteiset ngk BRk6E..?
On aika käydä moottori läpi että saisin mm toi "fail safe prog" pois. Kylmänä moottorin tyhjäkäynti on hieman epatasainen kunnes lämpenee. Muuten teho tuntuu oleva tallella. Tyhjäkäynti ei seilaa joten imuvuotoja ei taida olla.
On hankittu toiset läppärungot, IMM, EML boksi (antaa siitä vikakoodi).
Mitkät sytytystulpat on hyvät? Perinteiset kupari tai iridium? 1 tai 4 ohm
jenkki foorumit kehutaan perinteiset ngk BRk6E..?
Comment