Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38 narina vt-kulmasta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KFZ-Koenig
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 2900

Originally posted by Samppasika
    Mistähän johtuu, että tuo wishbone menee aina auton vasemmalta puolelta väljäksi?
    Penarikuskeilla on elintasovatsa, joka rassaa kuskin puolen niveliä
    Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

Comment

• Samppasika
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2004
      • 769
      • Kempele

Originally posted by KFZ-Koenig
      Penarikuskeilla on elintasovatsa, joka rassaa kuskin puolen niveliä
      Sitähän ton Rapamahan kaa yks päivä tuumattiin, että molempien autot on ollu Saksassa jollain perus Baijerilaisella makkaran ja oluen suurkuluttajalla
      Alku aina hankalaa, lopussa ihme jos seisoo...
      E61 530d M-sport -08
      E39 528i Touring -97

Yhteydenotot: [email protected] !!

Käyn harvoin foorumilla ja privaviestit jää usein lukematta pitkältä ajalta.

Comment

• KFZ-Koenig
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2003
        • 2900

Tuli wishbonet tänään ja näyttäis olevan sellasta saksalaista merkkiä kuin Mapco. Kamat paskasti pakattu, mutta ehjiä näyttivät olevan...
        Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

Comment

• biiemdabljuu
          Bimmer Rookie
          • Apr 2007
          • 156

Narina ot-kulmasta

Onko e38:ssa vastaavat narinahelat kuin e39:ssa? Eli se alatukivarren ulompi hela napaan. Oma e38 aloitti armottoman narinan ot-kulmasta viime viikolla, ajossa natisee ja pelkääjänpuolta takaa painaessa narisee. Edellisessä e39:ssa helojen vaihto auttoi, täällä ollut puhetta myös wishboneista. Mikäköhän on tilanne, joko Motonet myy noita wishboneja? Autolla ajettu 196 tkm.
          "Elämä on, rahalla saa ja bemarilla pääsee"

Comment

• MasaTDS
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2006
            • 1606
            • Tampere

Kävin e38:lla äsken leimalla,ei menny läpi kun takatukivarren laakerointi väljä,ei tienny kuitenkaan inssi sanoo yhtään mitään että mistä väljä tulee??
            Olisko apuja kun mulla kans perä narisee montuissa ja nyt leimalla katottiin että pyörä liikkuu sivusuunnassa,ei pystysuunnassa,mitähän sieltä repis alas ensimmäisenä tutkittavaksi.
            E24 635csi
            M-B W140
            Citroen c4 coupe
            H-D sportster chopper

Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
            Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
            Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta
            www.mpanet.fi

Comment

• Bad boy bmw
              Bimmer Rookie
              • Jul 2007
              • 80
              • P-savo tuusniemi

OT mut mikä noita inssejä riivaa kun mullakin totesivat e38 väljää etupäässä katsastuksen yhteydessä eikä osannut sanoa että mistä se tulee kun mun mielestä niitten pitäs kuitenkin tarkka paikka merkata lappuun missä välys on.Ei sen puoleen minua haitannu kun olen sen verta oppinu että kannattaa kerralla laittaa kaikki tukivarret uusiks siitä päästä missä on väljää kun näyttää tulevan painavissa autoissa semmoinen ketjureaktio jos vain yhden vaihtaa.

Comment

• MasaTDS
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2006
                • 1606
                • Tampere

Originally posted by Bad boy bmw View Post
                OT mut mikä noita inssejä riivaa kun mullakin totesivat e38 väljää etupäässä katsastuksen yhteydessä eikä osannut sanoa että mistä se tulee kun mun mielestä niitten pitäs kuitenkin tarkka paikka merkata lappuun missä välys on.Ei sen puoleen minua haitannu kun olen sen verta oppinu että kannattaa kerralla laittaa kaikki tukivarret uusiks siitä päästä missä on väljää kun näyttää tulevan painavissa autoissa semmoinen ketjureaktio jos vain yhden vaihtaa.
                kyllä mulla huomas keulasta itekin että on väljää ja sietä totesikin sen yhen pallonivelen,mutta kaikki tukivarret sinne kuitenkin vaihdan ja takapäähän samaten,mutta saksasta tilaten hommaan osat,joten mielummin ensin varmistan missä vika piilee,tosin tästä kohta oon menossa tunkkaileen tota ylös.
                E24 635csi
                M-B W140
                Citroen c4 coupe
                H-D sportster chopper

Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
                Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
                Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta
                www.mpanet.fi

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎