Tuommoinen tuli hankittua.
Elikkäs 725 tds automaatti, tehot hävisivät.
Käy tasasesti, ottaa paikoillaan hyvin kierroksia.
Ajossa kiihtyy ihan sika hitaasti.
Tutkittua:
Ahtoputket ehjät
Ahdin ahtaa, ainakin ahtoputki on kierroksilla "kivikova"
Diesel suodattimen vedenpoisto "mutteri" avattu ja valutettu purkkiin vedet + dieseliä. Oli diesel puhdasta ja vettä oli 5-10ml.
Välijäädhyttimen kennon pintaa puhdistin, oli vähän kertynyt kaikkea mönjää
Plus akkukaapeli käytetty irti (N. tunnin oli irti)
EGR tulpattu, venttili toimi ennen tulppausta
Vikakoodia ei anna
Kylmä lähtee hyvin käyntiin, lämpimänä heikommin mutta lähtee käyntiin silti.
Hehkut + Yksikkö vaihdettu 2013
Siirtopumppu vaihdettu 2014
Kysymys siis kuuluu mistä seuraavaksi etsimään vikaa?
Syöttöpumppu?
Laatikko?
Kaasupolkimen asentotunnistin?
Suuttimet?
Toinen kysymys:
Mikä tarkoitus on painekellolla joka on syyläri oikealla puolella kiinni( oikea puoli katsottuna keulan suunnasta) ?
Elikkäs 725 tds automaatti, tehot hävisivät.
Käy tasasesti, ottaa paikoillaan hyvin kierroksia.
Ajossa kiihtyy ihan sika hitaasti.
Tutkittua:
Ahtoputket ehjät
Ahdin ahtaa, ainakin ahtoputki on kierroksilla "kivikova"
Diesel suodattimen vedenpoisto "mutteri" avattu ja valutettu purkkiin vedet + dieseliä. Oli diesel puhdasta ja vettä oli 5-10ml.
Välijäädhyttimen kennon pintaa puhdistin, oli vähän kertynyt kaikkea mönjää
Plus akkukaapeli käytetty irti (N. tunnin oli irti)
EGR tulpattu, venttili toimi ennen tulppausta
Vikakoodia ei anna
Kylmä lähtee hyvin käyntiin, lämpimänä heikommin mutta lähtee käyntiin silti.
Hehkut + Yksikkö vaihdettu 2013
Siirtopumppu vaihdettu 2014
Kysymys siis kuuluu mistä seuraavaksi etsimään vikaa?
Syöttöpumppu?
Laatikko?
Kaasupolkimen asentotunnistin?
Suuttimet?
Toinen kysymys:
Mikä tarkoitus on painekellolla joka on syyläri oikealla puolella kiinni( oikea puoli katsottuna keulan suunnasta) ?
Comment