Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38 ovien vaihto, erilaiset pistokkeet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • powder
    Bimmer Rookie
    • Jan 2010
    • 105
    • Tuusula

    E38 ovien vaihto, erilaiset pistokkeet

    Olevinaan pääsin ruosteisista ovista helpolla kun löysin samanlaiset käytetyt ruosteettomina...

    Eli yksi ovi on ainakin peräisin 728 ja kaksi 750. Kohde olisi 740d vm99. Ostettujen ovien luovuttajat varmaankin vähän vanhempaa sorttia.

    Eli 740d.ssä on ylhäällä laattamaiset liittimet ja muissa pyöreät. Myös alaliittimet on eri järjestyksessä.

    Kaikissa ovissa on kuitenkin bägit, sähkölasit, sähkölukot, kajarit ja lätäkkövalot. Silti piuhamäärä eri?

    Löytyisikö tähän apuja ennen kuin purkaa ovipahveja ja alkaa katselemaan mihin johdot vie. Täytyisi saada selville väri/tarkoitus molemmista nipuista niin tietää että pystyykö "uusien" ovien liittimiä napsia pois ja kolvailla niihin sopivat liittimet kiinni
    Nyt:
    MB Sprinter 313cdi vm04, 750tkm
    E38 740dA vm99, ikuisuusrojekti Virosta
    E38 725tdsA vm96, käyttis
    E36 316i vm98, latolöytö
    HD Spora 883/1200 vm91

    EX:
    E39 525tdsA
    E36 320
    MB w210 220d
    MB w210 270cdi
    MB w201 Avatgarde azzurro
    MB w124 300d
    +paljon muuta romumetallia ruotsista, ameriikasta, saksasta ja jaappanista
  • Robi
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2002
    • 7606
    • Vantaa

    #2
    Originally posted by powder View Post
    Olevinaan pääsin ruosteisista ovista helpolla kun löysin samanlaiset käytetyt ruosteettomina...

    Eli yksi ovi on ainakin peräisin 728 ja kaksi 750. Kohde olisi 740d vm99. Ostettujen ovien luovuttajat varmaankin vähän vanhempaa sorttia.

    Eli 740d.ssä on ylhäällä laattamaiset liittimet ja muissa pyöreät. Myös alaliittimet on eri järjestyksessä.

    Kaikissa ovissa on kuitenkin bägit, sähkölasit, sähkölukot, kajarit ja lätäkkövalot. Silti piuhamäärä eri?

    Löytyisikö tähän apuja ennen kuin purkaa ovipahveja ja alkaa katselemaan mihin johdot vie. Täytyisi saada selville väri/tarkoitus molemmista nipuista niin tietää että pystyykö "uusien" ovien liittimiä napsia pois ja kolvailla niihin sopivat liittimet kiinni
    Eri airbag järjestelmä. Taisi muuttua siinä 98-99 kieppeillä myös seiskaan. Ei muuta kuin purkamaan vanhoista ovista johtosarjat ja kaikki johtoihin kytketty niin saa toimimaan jatkossakin. Ei taida olla oikotietä onneen.
    Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
    Tiedustelut priva tai 0452210069

    Current
    E61 530d
    E39 530d
    E39 520iA
    E46 330xd
    E28 528i

    Comment

    • powder
      Bimmer Rookie
      • Jan 2010
      • 105
      • Tuusula

      #3
      Mitenhän ei vastaus ollut mikään yllätys.. Mikäs näissä mun ranetteluissa olis helpolla mennytkään. Linkistä kuin omasta suusta "Vaiha kaapeli, vaiha poksi"

      Nyt:
      MB Sprinter 313cdi vm04, 750tkm
      E38 740dA vm99, ikuisuusrojekti Virosta
      E38 725tdsA vm96, käyttis
      E36 316i vm98, latolöytö
      HD Spora 883/1200 vm91

      EX:
      E39 525tdsA
      E36 320
      MB w210 220d
      MB w210 270cdi
      MB w201 Avatgarde azzurro
      MB w124 300d
      +paljon muuta romumetallia ruotsista, ameriikasta, saksasta ja jaappanista

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎