Announcement

Collapse
No announcement yet.

EDC-iskunvaimennus ja tasonsäätö

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kye
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2008
    • 320
    • Forssa

    EDC-iskunvaimennus ja tasonsäätö

    Mitä tapahtuu, jos EDC-iskareilla olevaan autoon vaihdetaan eteen normi-iskarit
    Lakkaavatko taka-akselille jäävät EDC-iskarit toimimasta oikein?
    Entä miten taka-akselin tasonsäädön käy?
    - N62xxx moottoreiden venttiilivarsitiiviste korjaukset ja lisäilmajärjestelmän nuohoukset,
    - N42/46 jakopäät
    - N47 jakoketjuvikojen korjaukset

    tied. 0407247465
  • Convertible
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2003
    • 2638
    • Turku

    #2
    Ehkä olisi helpoin huoltaa ne nykyiset EDC iskarit, tai sitten vaihtaa kaikki?

    Esim. täällä.

    F25 X3 35d
    E87 118i
    E46 330ti
    E46 M3
    E30 M3
    E30 M3 Convertible
    Z3 Roadster

    Comment

    • ihi
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2003
      • 243
      • Kota

      #3
      SLS eli tasonsäätö on erillinen järjestelmä joka on mekaaninen/hydraulinen. Ei siis liity tuohon EDC systeemiin millään lailla.

      Taka akselin EDC:hen en ota kantaa. Voi toimia, mutta voi olla toimimattakin. Varmaan helppo testata irrottamalla etupamppujen liittimet ja todeta takapään jäykkyys säädön toiminta.

      Orkkista kuitenkin suosisin, eli vanhojen kunnostusta tai uutta vaikkakin kallista EDC iskaria vaan alle.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎