Announcement

Collapse
No announcement yet.

740 e38 vm. 1995

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • janecky1@gmail.com
    Newbiemmer
    • Mar 2016
    • 2
    • Finland

    740 e38 vm. 1995

    Tervehdys kaikki.

    Olisi vähän ongelmia, kun oman e38 lämmityslaitteen moottori lakkasi toimimasta, olen melko varma että moottorilla kilometrit täynnä.
    Olisiko jotain mitä kannattaa sulakkeitten lisäksi kokeilla ennen kuin aloittaa purkamaan sisustaa että pääsee moottoriin käsiksi.
    Täällä olikin hyvät kuvat purkuoperaatiosta, mikä näyttä kyllä aika haastavalta hommalta.
    Kaikki vinkit otetaan ilomielin vastaa, Kiitos
  • Muurahainen
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    #2
    Originally posted by [email protected] View Post
    Tervehdys kaikki.

    Olisi vähän ongelmia, kun oman e38 lämmityslaitteen moottori lakkasi toimimasta, olen melko varma että moottorilla kilometrit täynnä.
    Olisiko jotain mitä kannattaa sulakkeitten lisäksi kokeilla ennen kuin aloittaa purkamaan sisustaa että pääsee moottoriin käsiksi.
    Täällä olikin hyvät kuvat purkuoperaatiosta, mikä näyttä kyllä aika haastavalta hommalta.
    Kaikki vinkit otetaan ilomielin vastaa, Kiitos
    Eipä tuossa oikein muuta fiksua testailtavaa ole.
    Näyttää pahalta operaatioita mutta oikeasti menee aika helposti.

    Comment

    • janecky1@gmail.com
      Newbiemmer
      • Mar 2016
      • 2
      • Finland

      #3
      Moi.

      Oliko sulakerasioita muualla kun konepellin alla ja takakontissa?

      Comment

      • Petteri75
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2005
        • 2540
        • Kirkkonummi

        #4
        Originally posted by Muurahainen View Post
        Eipä tuossa oikein muuta fiksua testailtavaa ole.
        Näyttää pahalta operaatioita mutta oikeasti menee aika helposti.
        Täysin tehtävissä aivan ensikertalaisellekin, varsinkin jos vaihtaa osan uuteen, eli ei pura sähköistä kiertovesipumppua tms eheyttävää. Kannattaa pestä auto, mukavampi maata auton päällä. Valoa ja kärsivällisyyttä, kyllä se sieltä tulee. E38:ssa muistaakseni on ilmausruuvi, eli sen voi tehdä moottorin käydessä tai edistyneempien tapaan sitä pumppua kierrättämällä.

        Kannattaa tehdä mahd. pian, joutuu palelemaan vähemmän.
        BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

        Comment

        • Muurahainen
          BTCF Member
          • Dec 2006
          • 9194
          • Nurmijärvi

          #5
          Originally posted by Petteri75 View Post
          Täysin tehtävissä aivan ensikertalaisellekin, varsinkin jos vaihtaa osan uuteen, eli ei pura sähköistä kiertovesipumppua tms eheyttävää. Kannattaa pestä auto, mukavampi maata auton päällä. Valoa ja kärsivällisyyttä, kyllä se sieltä tulee. E38:ssa muistaakseni on ilmausruuvi, eli sen voi tehdä moottorin käydessä tai edistyneempien tapaan sitä pumppua kierrättämällä.

          Kannattaa tehdä mahd. pian, joutuu palelemaan vähemmän.
          Puhaltimen moottori ei kyllä tarvitse ilmausta eikä ihan kauheaa auton päällä makailua kun se on sisätiloissa

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎