Noniin, vasta päästiin eroon ABS-ongelmasta kun taas kusee jostain.
Eli e38 740i 2000, pysähdyin liikennevaloihin ja ravistaa tyhjäkäynnillä. Aivan kuin olisi pytty tai pari pois pelistä. Tulpan kolot täynnä öljyä vaikka tiivisteet kolme vuotta vanhoja.. vaihdoin kaikki tulpat ja sama meno jatkuu. Mulla oli jemmassa yksi uusi puola ja sitä vaihtelemalla käynti ei muutu miksikään. Hieman oudosti koneen käydessä kun ottaa puolan johtoja irti vasemmalta/kuskin puolelta niin käy selkeästi huonommin. Mutta apparin puolen puolat eivät tee juurikaan eroa käyntiin, ei vaikka nappaa useamman irti samaan aikaan? Aivan kuin oikealla puolella ei olisi kipinää laisinkaan?? Hyvin lähtee käyntiin, motarilla ei huomannut juuri mitään. Bensa hieman haiskahtaa.
Koodipuoli löytää vaan "33 camshaft control". Sekin hieman outo koska laahurit, ketju ja kiristin kaikkine tiivisteineen vaihdettu kolme vuotta sitten. Samoin imusarjan tiivisteet. Kokeilinpa toisella MAFfilla kanssa ja ei muutosta..
Onko raadilla ajatusta missä kipinä luuraa?
Antti
Eli e38 740i 2000, pysähdyin liikennevaloihin ja ravistaa tyhjäkäynnillä. Aivan kuin olisi pytty tai pari pois pelistä. Tulpan kolot täynnä öljyä vaikka tiivisteet kolme vuotta vanhoja.. vaihdoin kaikki tulpat ja sama meno jatkuu. Mulla oli jemmassa yksi uusi puola ja sitä vaihtelemalla käynti ei muutu miksikään. Hieman oudosti koneen käydessä kun ottaa puolan johtoja irti vasemmalta/kuskin puolelta niin käy selkeästi huonommin. Mutta apparin puolen puolat eivät tee juurikaan eroa käyntiin, ei vaikka nappaa useamman irti samaan aikaan? Aivan kuin oikealla puolella ei olisi kipinää laisinkaan?? Hyvin lähtee käyntiin, motarilla ei huomannut juuri mitään. Bensa hieman haiskahtaa.
Koodipuoli löytää vaan "33 camshaft control". Sekin hieman outo koska laahurit, ketju ja kiristin kaikkine tiivisteineen vaihdettu kolme vuotta sitten. Samoin imusarjan tiivisteet. Kokeilinpa toisella MAFfilla kanssa ja ei muutosta..
Onko raadilla ajatusta missä kipinä luuraa?
Antti
Comment