Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38 kysymyksiä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • temeee.
    Bimmer Rookie
    • Nov 2011
    • 141
    • Rovaniemi

E38 kysymyksiä

Tässä mietityttäny tuo E38 740iL tasonsäätö, että jos coilit asentaa siihen niin miten sen poisto? Sen tiedän että johonki kohtaa pitäisi tehdä u mutka meno- ja paluuletkuille mutta mihin porukka on sen laittanut?

Mulla alko perämurikan vierestä, ilmeisesti jostain jakoventtiilistä, siitä putkesta tiputtaan ohjaustehostimenöljyä juuri ennen kuin talviteloille vein tuon auton. Lähteekö se siinä samalla pois että vaikuttaako sitä alkaa korjaamaan?

Ja sitten kun sen tasonsäädön poistaa, niin mittarissa on ilmeisesti varoitus valo tasonsäädön epätoiminnalle? Rupeaako se palamaan jos sen poistaa, ja miten sen saa nollattua ettei se pala aina?

Mitä coileja ootte laittaneet kyseisiin autoihin? Tarkoituksena olis madaltaa ihan kunnolla ja olen lukenut että bc racingeilla tahtoo jäädä korkeaksi?

Sitten vielä toiseen aiheeseen, tuohon aux hommaan. Autossa on 6 cdn vaihtaja ja ilmeisesti sen tilalle saa sen jonku mötikän? Onko ihan plug and play? Onko toimivia nuo eBayssä myynnissä olevat vai onko tarjolla laadukkaampaa samaan hintaan? Löytyykö Suomesta? Autossa on dsp niin ilmeisesti sillekkin tarvi jonku boxin?

Jos joku osaa näihin vastailla niin kiitän paljon!
    F20 M140i
    ex.
    E61 530xd M-sport
    E46 320d
    E92 335i M-sport
    E91 335d M-sport
    E39 525i M-sport
    E38 740iL
  • RS2
    Bimmer Rookie
    • Oct 2013
    • 109
    • Lempäälä

Coilit E38

Ohituksesta en itse tiedä mitään, mutta mun kulkineesen oli coilit vaihdettu aiemman omistajan toimesta. K&W 1 on alla, ja ei voi kuin kehua. Mukavuutta on hyvin vielä vaikka 60-70 mm alempana mennään kynäjousin. Todella kevyet tolpat varsinkin edessä. Ei niiaille ja heittojen jälkeen heilahdukset sammuu hyvin. Kallistuksenvakaajat alkaa olla jopa merkityksettömät mun mielestä.

Comment

• Muurahainen
      BTCF Member
      • Dec 2006
      • 9194
      • Nurmijärvi

Originally posted by RS2 View Post
      Ohituksesta en itse tiedä mitään, mutta mun kulkineesen oli coilit vaihdettu aiemman omistajan toimesta. K&W 1 on alla, ja ei voi kuin kehua. Mukavuutta on hyvin vielä vaikka 60-70 mm alempana mennään kynäjousin. Todella kevyet tolpat varsinkin edessä. Ei niiaille ja heittojen jälkeen heilahdukset sammuu hyvin. Kallistuksenvakaajat alkaa olla jopa merkityksettömät mun mielestä.
      No nyt tulee ankaraa tietoa.

Iskunvaimennin / jousi ei korvaa kallistuksenvakaajia, ajateleppa nyt hieman miten alustan kuuluu toimia...

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎