Täälä liityttiin tähän mutuilijoiden klubiin taas ja korille ei olla tehty vielä mitään muuta kun korityöt puolivalmiiksi ja hirveät suunnitelmat jo valmiiksi.
Eli Volvo 240 koriin ei enää toivottavasti volvon konetta tule vaan bimmeristä m67 johon saa jopa jonkun oikean vaihdelaatikonkin kiinni ja kaikki on paremmin. Volvoon saa muutoskatsastaa suomessa max 3.56 litraisen myllyn, niin m67 huutaisi m60/2b35 kampiakselia sisuksiinsa. Mitä eroja kammilla on käytännössä? M67 hihnapyörä oli ainakin vaan neljällä pultilla ilmeisesti mikä nyt ei mikään kriisi vielä ole. Onko jotain muuta murheenkryyniä kellään tällä planeetalla tiedossa mitä voisi tulla vastaan? Huonosti löytyy intternetistä tietoa tai edes kampiakselin mittoja kun ei näitä juuri kukaan edes viritä Kiitos jo etukäteen kädestä pitäen
Eli Volvo 240 koriin ei enää toivottavasti volvon konetta tule vaan bimmeristä m67 johon saa jopa jonkun oikean vaihdelaatikonkin kiinni ja kaikki on paremmin. Volvoon saa muutoskatsastaa suomessa max 3.56 litraisen myllyn, niin m67 huutaisi m60/2b35 kampiakselia sisuksiinsa. Mitä eroja kammilla on käytännössä? M67 hihnapyörä oli ainakin vaan neljällä pultilla ilmeisesti mikä nyt ei mikään kriisi vielä ole. Onko jotain muuta murheenkryyniä kellään tällä planeetalla tiedossa mitä voisi tulla vastaan? Huonosti löytyy intternetistä tietoa tai edes kampiakselin mittoja kun ei näitä juuri kukaan edes viritä Kiitos jo etukäteen kädestä pitäen
Comment