Noniin. Pitkään aikaan ei ole tänne tarvinnut kirjoitellakkaan, mutta nyt on sormi suussa ja syvällä. Vähän aikaa sitten ostettu 750il vm 95 ei halua herätä muutaman vuoden seisonnasta taistelutta.
Eli ongelma 1. Sumuvalot ei pelaa. Ei yksikään. Mittaristoon ei tule merkkivaloa. Puhaltimen vaihdon yhteydessä käytetty kojelautaa irti ja sen jälkeen ei oo pelanna.
Ongelma 2. Laatikko pitää varsinkin lämpimänä kauheaa meteliä. Kuin laakeri hirttäisi. Samalla tulee mittaristoon varoitus joka indikoi laatikon vikatilaa tms. Vika ei aina päällä. Mutta kun ilmoitus tulee mittaristoon niin alkaa äänikin. Öljyt vaihtoon? Laatikko kaupoille?
Ongelma 3. Radion sulakkeen kun laittaa kiinni niin virrat kun laittaa päälle niin kaikista kaiuttimista kuuluu särinää ja surinaa. Veikkauksia mikä rikki? Radiomoduuli vai vahvistin vai ovatko samaa mötikkää? Autossa tähän viittaavat varusteet
609 navigation system professional
677 hifi system professional
Ongelma 4. Päästöt ei ihan sitä mitä haetaan. Häkää noin 10 kertaisesti kierroksilla. Eli vissiinkään aine ei pala puhtaasti. Onko näissä joku tyypillinen vikakohta tuon osalta? Tyhjäkäynnillä ok.
Tietoa tästä autosta tuntuu löytyvän huonosti maailmalta, mutta onneksi suomen seiskatietäjät auttavat mielellään uutta ja innokasta seiskan omistajaa
Eli ongelma 1. Sumuvalot ei pelaa. Ei yksikään. Mittaristoon ei tule merkkivaloa. Puhaltimen vaihdon yhteydessä käytetty kojelautaa irti ja sen jälkeen ei oo pelanna.
Ongelma 2. Laatikko pitää varsinkin lämpimänä kauheaa meteliä. Kuin laakeri hirttäisi. Samalla tulee mittaristoon varoitus joka indikoi laatikon vikatilaa tms. Vika ei aina päällä. Mutta kun ilmoitus tulee mittaristoon niin alkaa äänikin. Öljyt vaihtoon? Laatikko kaupoille?
Ongelma 3. Radion sulakkeen kun laittaa kiinni niin virrat kun laittaa päälle niin kaikista kaiuttimista kuuluu särinää ja surinaa. Veikkauksia mikä rikki? Radiomoduuli vai vahvistin vai ovatko samaa mötikkää? Autossa tähän viittaavat varusteet
609 navigation system professional
677 hifi system professional
Ongelma 4. Päästöt ei ihan sitä mitä haetaan. Häkää noin 10 kertaisesti kierroksilla. Eli vissiinkään aine ei pala puhtaasti. Onko näissä joku tyypillinen vikakohta tuon osalta? Tyhjäkäynnillä ok.
Tietoa tästä autosta tuntuu löytyvän huonosti maailmalta, mutta onneksi suomen seiskatietäjät auttavat mielellään uutta ja innokasta seiskan omistajaa
Comment