Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mikä alustasarja näin vuonna 2017?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PQatPIT
    BTCF Member
    • Oct 2007
    • 29
    • Hki

    Mikä alustasarja näin vuonna 2017?

    Mitä sarjaa jengi suosittelee? Tavoitteena madallus n. 50 - 60mm ja saisi säätää talveksi hiukan korkeammaksi. Mielellään iskareiden säätömahdollisuus jotta saisi mahdollista pintakovuutta pois. Itse katselin tällaista mutta onko oikeasti vastinetta noinkin kovalle rahalle: https://www.google.de/search?q=kw+35...w=1920&bih=961

  • Laku
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2007
    • 17517
    • Turku

    #2
    Kyllä tuo KW varmasti on hintansa väärti.
    Näillä mennään:
    - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
    - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
    - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
    - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


    Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

    Comment

    • temeee.
      Bimmer Rookie
      • Nov 2011
      • 141
      • Rovaniemi

      #3
      Suosittelen bc racingia. Saa tilatessa omiin tarpeisiin tulevan alustan.
      F20 M140i
      ex.
      E61 530xd M-sport
      E46 320d
      E92 335i M-sport
      E91 335d M-sport
      E39 525i M-sport
      E38 740iL

      Comment

      • Vesa
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2010
        • 363
        • Oulu

        #4
        KW Street Comfort. Laadukas, korkeus- ja jäykkyyssäädettävä sekä mukava.
        Nykyiset:
        BMW F11 535DA xDrive -15
        Toyota Yaris Hybrid -20

        Exiä noin 60 kpl...

        Comment

        • Tikkunen85
          BTCF Member
          • Mar 2006
          • 892
          • Paltamo

          #5
          Kw v3 löytyy muovi ammeesta ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Se että onko sitten kaiken rahansa väärtti niin on varmasti makuasia, kun ottaa huomioon että halvimmat jäykkyys säädölliset taitaa olla luokkaa 500e...

          Comment

          • gedu
            Bimmer Rookie
            • Aug 2011
            • 94
            • Helsinki

            #6
            nyt kun kuitenkin isosta korista puhutaan...

            Eikö ilmajousiupgrade olisi paikallaan?

            Toimivaa aftermarkettia saa, toki ei ole nätisti ilmasäiliöt jemmassa ym, mutta ajomukavuus on kunhan malttaa iskarin jäykkyyssäädön kanssa.
            Most likely, you will end up agreeing with "Life's a Bitch, then you end up marrying one"

            -01 E39 540iA touring
            Ex -94 E34 540iA touring

            Comment

            • Friman
              BTCF Member
              • Jan 2009
              • 23
              • Kolari

              #7
              Tätä topikkia lainaten.. Onko kukhaan kokkeillu sovittaa e39 alustaa e38?

              Comment

              • zener
                Moderator
                • Oct 2004
                • 14426
                • Oulu

                #8
                Originally posted by Friman View Post
                Tätä topikkia lainaten.. Onko kukhaan kokkeillu sovittaa e39 alustaa e38?
                Miksi ihmeessä?
                E65 730dA '04 klick
                F10 520dA '11 klick
                E34 520iA '91 klick

                Instagram


                "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                Comment

                • Friman
                  BTCF Member
                  • Jan 2009
                  • 23
                  • Kolari

                  #9
                  Koska auton vaihuttua jäi e39 ilma-alusta ylimääräseksi

                  Comment

                  • jarno j
                    BTCF Member
                    • May 2010
                    • 293
                    • oulainen/ylivieska

                    #10
                    Originally posted by Friman View Post
                    Tätä topikkia lainaten.. Onko kukhaan kokkeillu sovittaa e39 alustaa e38?
                    Passaa se, eteen joutuu pikkusen "sovitteen" tekeen alapäähän, e38 paksumpi se iskari alapää ku 39 ja kallistuksenvakaajan joutuu värkkäämään pannalla kiinni iskariin
                    E38 740

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎