Nonii, elikkäs kyselläämpä täältä jos jollain ois samanlaista vikaa ollu. Polttaa EF4 sulaketta, mitä nyt sain lueskeltua että se olis joku happianturin sulake. Kokeilin käymään, kävi 3-4 sekunttia, pukkas savut kampiakselin anturilta ja poltti vuorostaan EF2 sulakkeen. Inpalla tutkitaan illalla mutta ei heti vielä saa sitä käyttöön. Johtosarjavika? Ja jos joku löytäis hyvän kuvan tms. mitkä nuo 5 sulaketta erillisessä rasiassa on, siinä kannessa tais lukea motor-sicherungen. Ja autona on e38 735 09/1996.
e38 735 ei käy
Collapse
X
-
Tags: None
-
tosta aluksi poltti neljännen sulakkeen, sitten kävi muutaman sekunnin ehjällä sulakkeella ja poksautti nelosen. nyt sitten uuemman kerran poltti kakkosen. ei oikeen diagrammia löyvy mitkä noi sulakkeet edes onLast edited by kimmopauliina; 15-09-2018, 13:59.
-
Vähän hakuammuntana, mutta tarkista nyt huvikseen oikean pyöräkotelon johtosarja
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
pistetäämpä vähän edittiä. eli termarin joku lämmitysvastus sieltä oli mennyt oikoseen. uudet osat jo tilattu. nyt tuntuu että vähän täristää tyhjäkäynnillä ja puutuu alakierroksilla, niiku ei ois kaikki tehotkaan tallella. onko muilla vastaavia kokemuksia?
Comment
-
Monesti näissä lämpöanturi ja vastushommissa pieni vuoto liittimen kautta on aikaa myöten noussut moottorinohjauboksille asti ja hapettanut sen ison liittimen. Kannattaa tarkistaa ja putsailla tarvittaessasigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
Comment