Hei. Etsiskelin vastausta ongelmaan palstalta jos toiselta, mutta en löytänyt mitään järkevää tietoa...
Elikkäs kaikki alko joskus kun autosta meni siirtopumppu mykäksi. Uusi pumppu ja auto toimi normaalisti jonkin aikaa. Tämän jälkeen tyhjäkäynti alkoi muuttua hyökiväksi jota jatkui viimeaikoihin saakka, koska autolla ajettiin todella vähän ei tullut selvitettyä tuota hyökimisjuttua sen tarkemmin.
Pitkään oltuaan ajamatta auto kävikin ihan tasaisesti, mutta hyvin lyhyen aikaa.
Epätasainen tyhjäkäynti palasi ja autoa kun piti ruveta katsastaan se rupesi sammuilemaan aina kiihdytyksessä ja näytttöön ilmestyi tuo inj.system varoitus.
Parin kerran sammumisesta käynnistyi kohtalaisen hyvin, mutta sitten kävi niin että ei käynnistynyt ollenkaa eikä ole sen jälkeen käynnistynyt.
Suuttimien paluulinjoista startatessa ei tule tippaakaan ainetta, kun tutkin onko jossain iso ohivuoto.
Erikoinen ilmiö on myös se, että virrat kun vääntää päälle niin pumpussa oleva paineensäädin (korkeapaine)pitää todella selkeää surinaa, siis melko kova ääni kun kuuluu myös konepellin ollessa kiinni. Tästä sain ajatuksen josko paineanturi olisi kypsä ja aiheuttaa säätimen surinan?
Autoa ei vielä ole viety johdonpäähän missä vika varmaan selviäisi kunhan olisi johdon toisessa päässä ihminen joka osaa tulkita autosta saatavia tietoja.
Kiinnostaa kaikki tieto / neuvot jos jollain ollut jotain vastaavaa ongelmaa.
Yhtälailla kiinnostaa jos jollakulla laitteet/ ymmärrys näiden sielunelämään, niin mielelläni maksan kun vika selviää. Jotain autosähkökorjaamoa tämän kanssa taannoin käytin ja lopputulema oli toteamus jostain muusta viasta, että tällaista oli vikamuistissa mutta mitään varmuutta ei mistään viasta saati yritystä sen kummemmin asiaa selvittää vaikka maksaja oli selvillä.
Elikkäs kaikki alko joskus kun autosta meni siirtopumppu mykäksi. Uusi pumppu ja auto toimi normaalisti jonkin aikaa. Tämän jälkeen tyhjäkäynti alkoi muuttua hyökiväksi jota jatkui viimeaikoihin saakka, koska autolla ajettiin todella vähän ei tullut selvitettyä tuota hyökimisjuttua sen tarkemmin.
Pitkään oltuaan ajamatta auto kävikin ihan tasaisesti, mutta hyvin lyhyen aikaa.
Epätasainen tyhjäkäynti palasi ja autoa kun piti ruveta katsastaan se rupesi sammuilemaan aina kiihdytyksessä ja näytttöön ilmestyi tuo inj.system varoitus.
Parin kerran sammumisesta käynnistyi kohtalaisen hyvin, mutta sitten kävi niin että ei käynnistynyt ollenkaa eikä ole sen jälkeen käynnistynyt.
Suuttimien paluulinjoista startatessa ei tule tippaakaan ainetta, kun tutkin onko jossain iso ohivuoto.
Erikoinen ilmiö on myös se, että virrat kun vääntää päälle niin pumpussa oleva paineensäädin (korkeapaine)pitää todella selkeää surinaa, siis melko kova ääni kun kuuluu myös konepellin ollessa kiinni. Tästä sain ajatuksen josko paineanturi olisi kypsä ja aiheuttaa säätimen surinan?
Autoa ei vielä ole viety johdonpäähän missä vika varmaan selviäisi kunhan olisi johdon toisessa päässä ihminen joka osaa tulkita autosta saatavia tietoja.
Kiinnostaa kaikki tieto / neuvot jos jollain ollut jotain vastaavaa ongelmaa.
Yhtälailla kiinnostaa jos jollakulla laitteet/ ymmärrys näiden sielunelämään, niin mielelläni maksan kun vika selviää. Jotain autosähkökorjaamoa tämän kanssa taannoin käytin ja lopputulema oli toteamus jostain muusta viasta, että tällaista oli vikamuistissa mutta mitään varmuutta ei mistään viasta saati yritystä sen kummemmin asiaa selvittää vaikka maksaja oli selvillä.