Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38 lämppärin johto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zei38
    Bimmer Rookie
    • Jan 2006
    • 30

    E38 lämppärin johto

    Mistä olette vetänyt sisätilanlämmittimen johdon rintapellin läpi e38:ssa?
  • KFZ-Koenig
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 2900

    #2
    Mulla jäi homma tekemättä kun ei löytynyt aikanaan hyvää läpivetopaikkaa. Myöhemmin oikeata etusisälokaria purkaessani huomasin, että sieltä alta voisi vetää piuhan apparin jalkatilaan. Eri asia sitten riittääkö johto tekemään tuollaisen lenkin.
    Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

    Comment

    • Mza
      Newbiemmer
      • Sep 2005
      • 21
      • Kuopio

      #3
      Yksi hyvä paikka on kuskinpuolella johtoläpiviennissä heti lokasuojan kaaren takana moottoritilan puolella. Siitä kun menee läpi, niin olet kuskin jalkotilassa.

      Kuskin jalkotilan oikeanpuoleisen verhoilun avaamalla pääset mankan/bc:n takaa pelkääjän puolelle ja piuha jää piiloon...

      Comment

      • KFZ-Koenig
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2003
        • 2900

        #4
        Originally posted by Mza
        Yksi hyvä paikka on kuskinpuolella johtoläpiviennissä heti lokasuojan kaaren takana moottoritilan puolella. Siitä kun menee läpi, niin olet kuskin jalkotilassa.

        Kuskin jalkotilan oikeanpuoleisen verhoilun avaamalla pääset mankan/bc:n takaa pelkääjän puolelle ja piuha jää piiloon...
        Millä korkeudella tuo johtoläpivienti on siellä jalkatilassa? Mahtuko vetämään piuhan ilman läpiviennin rikkomista tms.? Riittikö normipituinen defa/kalix-johto vai pitikö pidentää toisella piuhalla? Kuvia asennuksesta olisi kiva nähdä, jos sattuu olemaan Kai sitä itellekin pitää se piuha sitten vetää sinne...
        Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

        Comment

        • zei38
          Bimmer Rookie
          • Jan 2006
          • 30

          #5
          Originally posted by KFZ-Koenig
          Millä korkeudella tuo johtoläpivienti on siellä jalkatilassa? Mahtuko vetämään piuhan ilman läpiviennin rikkomista tms.? Riittikö normipituinen defa/kalix-johto vai pitikö pidentää toisella piuhalla? Kuvia asennuksesta olisi kiva nähdä, jos sattuu olemaan Kai sitä itellekin pitää se piuha sitten vetää sinne...
          Tulihan se sitten laitettua.Jarrutehostimen vierestä löytyy läpivienti,sisäpuolelta joutuu jyrsimään polkimien "runkolevystä" reikää suuremmaksi.Helpompi olisi ollut mennä siitä viereisestä johtoläpiviennistä.Metrin ylimääräinen jatkokaapeli riitti.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎