Announcement

Collapse
No announcement yet.

e38 ikkunat huurtuu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aapok
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2003
    • 807
    • Liperi

    e38 ikkunat huurtuu?

    Onko ollu muilla kyseistä ongelmaa, puolet tuulilasista ja vas etuikkuna huurussa, ilmeisesti glycoolin ansiosta...
    -Aapo-

    520da touring Lci M-sport -07
    1600-2 -68 (kaveriprojekti)
    Chevrolet Avalanche LTZ -09
    Sea Ray 230 sundancer -94
  • Morriz
    BTCF Member
    • Nov 2005
    • 1611
    • Honkajoki

    #2
    sama vika e34:ssa. mielelläni kuulisin vatauksia viisaammilta ,missä vika?
    -NO FARMS NO FOOD-

    M5 -93 Diamantschwarz
    525i -86 Diamantschwarz
    528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
    X5 3.0d -05 Titansilber metallic

    Comment

    • mailman
      BTCF Member
      • Jul 2003
      • 8003
      • Vantaa

      #3
      Originally posted by Morriz
      sama vika e34:ssa. mielelläni kuulisin vatauksia viisaammilta ,missä vika?
      Tällä samalla osiolla moooonta topiccia E34:n huurtumisongelmista...
      G01 ///M40i '19
      F48 xDrive20i ///M-Sport '18
      E39 ///M5 '00

      Comment

      • sirkus
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2004
        • 2195
        • kaustinen

        #4
        Originally posted by aapok
        Onko ollu muilla kyseistä ongelmaa, puolet tuulilasista ja vas etuikkuna huurussa, ilmeisesti glycoolin ansiosta...
        Haiseeko puhallin päällä "makealle"? Jos niin lämppärin kenno vuotaa, yleisin ongelma huurtumisessa on tukkoiset raitisilma suotimet jotka e38 ovat konepellissä koita vaikka ottaa ne kokonaan pois josko se auttaisi.
        Chrysler 300c crd touring 2010
        Daily driver
        Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
        Man cave on wheels
        Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
        Built not bought
        V8, only juice&milk come in 2 litres

        Kawasaki zzr1100 fighter


        Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

        Comment

        • JuRi
          Bimmer Rookie
          • Mar 2005
          • 147
          • Kotka

          #5
          Oli samanlainen ongelma vähän aikaa sitten. Oli mennyt lämmityslaitteen kenno rikki. Puhalsi glykolihöyryt tuulilasiin kuskin puolelle enimmäkseen. Vaihdoin lämmittimen kennon ja o-renkaat (e-34). Muistuttaisin vielä, että jos vaihdat kennon ja se sattuisi olemaan samanlainen kuin minulla (behr, 124 euroa) niin katso ettet hukkaa siinä kennossa olevia neliömuttereita joihin letkujen liitokset tulevat kiinni. Itse hukkasin ja jouduin tekemään uudet.

          Comment

          • KFZ-Koenig
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2003
            • 2900

            #6
            Samalla kun vaihtaa E38:ssa ne isot konepellin suodattimet, kannattaa vaihtaa ne pienet jalkatilaan tulevat myös. Löytyy sieltä kojelaudan alta kun ottaa pois parit muovit.
            Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

            Comment

            • bemari320mies
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2004
              • 788
              • Suodenniemi

              #7
              Originally posted by JuRi
              Oli samanlainen ongelma vähän aikaa sitten. Oli mennyt lämmityslaitteen kenno rikki. Puhalsi glykolihöyryt tuulilasiin kuskin puolelle enimmäkseen. Vaihdoin lämmittimen kennon ja o-renkaat (e-34). Muistuttaisin vielä, että jos vaihdat kennon ja se sattuisi olemaan samanlainen kuin minulla (behr, 124 euroa) niin katso ettet hukkaa siinä kennossa olevia neliömuttereita joihin letkujen liitokset tulevat kiinni. Itse hukkasin ja jouduin tekemään uudet.
              Mites iso urakka tuo kennon vaihto on E34:seen? Joutuuko kojelaudan purkaan, vai tuleeko jostain välistä?
              Tällä hetkellä 3,0 litraa, 6 sylinteriä ja 24 venttiiliä
              EX: BMW E34 525i -90
              EX: BMW E28 528iA -85
              EX: BMW 320i Taxi -86

              Comment

              • Leka
                BTCF Member
                • Sep 2003
                • 7701
                • Vilppula

                #8
                Originally posted by bemari320mies
                Mites iso urakka tuo kennon vaihto on E34:seen? Joutuuko kojelaudan purkaan, vai tuleeko jostain välistä?
                Ei nyt ihan koko kojelautaa, mutta puoleenväliin. Periaate sama kuin E32:ssa: Ohje I, Ohje 2.
                sigpic

                BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎