Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38 ongelmia, apua tarvitaan!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aapok
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2003
    • 807
    • Liperi

E38 ongelmia, apua tarvitaan!?

Homman nimi on seuraava: Mulla oli imusarja irti 740:stä ja siitä johtuen kaikki acs:n ja sytkän johdot myös. Nyt kun kasasin auton niin ACS:n valo palaa jatkuvasti mittaristossa ja laatikko ei vaihda ajettaessa kuin kierrokset tapissa eli on vissiin jossain vikatilassa. Ei auttanut vaikka käytin akunkenkää irti. Siis tarviiko vikamuisin nollauksen että valo sammuu ja laatikko alkaa vaihtamaan oikein, ennen remonttia ei ollut näissä mitään ongelmaa. Myös tyhjäkäynti alkoi remontin jälkeen hieman "hummaamaan" mutta taitaa tasoittua ajan kanssa....?

Nyt on nimittäin hyvät neuvot tarpeen?
    -Aapo-

520da touring Lci M-sport -07
    1600-2 -68 (kaveriprojekti)
    Chevrolet Avalanche LTZ -09
    Sea Ray 230 sundancer -94
  • Janza182
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 4988
    • 013

Originally posted by aapok
    Homman nimi on seuraava: Mulla oli imusarja irti 740:stä ja siitä johtuen kaikki acs:n ja sytkän johdot myös. Nyt kun kasasin auton niin ACS:n valo palaa jatkuvasti mittaristossa ja laatikko ei vaihda ajettaessa kuin kierrokset tapissa eli on vissiin jossain vikatilassa. Ei auttanut vaikka käytin akunkenkää irti. Siis tarviiko vikamuisin nollauksen että valo sammuu ja laatikko alkaa vaihtamaan oikein, ennen remonttia ei ollut näissä mitään ongelmaa. Myös tyhjäkäynti alkoi remontin jälkeen hieman "hummaamaan" mutta taitaa tasoittua ajan kanssa....?

Nyt on nimittäin hyvät neuvot tarpeen?
    hmm.. Mullahan omassa aikanaan loota kans temppuili vähän saman suuntaan (kick downilla vaihto pienempää mut isompaa ei enää laittanu vasta kun rajottimelle mennessä) mut se kato sit.. Toinen mikä tuli mieleen mikä kans muistaakseen mulla oli ni se että ku liittimet oli irti ni ikipaskat pääs liikkuu ja liittimet ei saanut kontaktii niin hyvin.. eli kokeiles liittimiä

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎