Joopa. Auto se vaan sekoilee edelleen... Tosin tällähetkellä vaan IHKA:n osalta, ikkunat ovat pysyneet kiinni viimeiset 3 viikkoa. Myös täällä Itävallan auringossa, lämmintä on piisannut viimeviikon sellaiset 30 astetta ja rapiat. Kop-kop, sanoi Ebenholzknopf kun sen päätä silitti...
Mitä autolle sitten on tehty? Kävin läpi jokaisen oven läpiviennin liitokset, putsasin contact cleanerilla ja suojasin sähkövassulla. Samoin kaivoin GM:n esiin jalkatilan uumenista ja tsekkasin liitokset. Ei huomautettavaa. Yritin myös antaa purkille shokkihoitoa lämpöhalvauksen muodossa, kun nuo komponenttien lämpöviat ovat vähän turhankin tuttuja... Vaan eipä tuo 'hienoisesta' lämmittämisestä ollut moksiskaan. En sitten tiedä, oliko millään tekemälläni mitään vaikutusta yhtään mihinkään, mutta tällähetkellä tilanne on se, että ovet ja luukut ovat pysyneet kiinni ja lukossa paikallisesta lämpimästä ilmanalasta huolimatta.
Sen sijaan IHKA on koetellut kärsivällisyytä sitäkin enemmän. Sen toiminnan loogisuus tuntuu olevan jo naisen tasolla. Se joko toimii, tai sitten ei, yleensä ei, mutta sitä ei voi koskaan tietää etukäteen, ellei kokeile.
Aiemmin kuvaamani 3-napainen piuha oli tosiaan väyläkaapeli, nimittäin kuljettajan puolen läppien askelmoottorien M-bus. Eli ei todellakaan K-väylä, niinkuin kuvittelin. Piuhan irroittamisen vaikutusta järjestelmän toimintaan on mahdotonta arvioida jälkikäteen, sillä joko oli silloin vaikutusta tai sitten ei. Nykyään vasemman puolen läppien halvaannuttaminen ei vaikuta toimintaan/toimimattomuuteen tuon taivaallista. Tars saada vihdoin jostain se skooppi lainaan niin vois tsekata onko viestintä M-väylällä järkevää vai ei.
Pitäis vissiin avata uusi topicci aiheesta IHKAn ihmeellinen maailma, menee muuten OT:n puolelle nykyisellä subjektilla...
Mitä autolle sitten on tehty? Kävin läpi jokaisen oven läpiviennin liitokset, putsasin contact cleanerilla ja suojasin sähkövassulla. Samoin kaivoin GM:n esiin jalkatilan uumenista ja tsekkasin liitokset. Ei huomautettavaa. Yritin myös antaa purkille shokkihoitoa lämpöhalvauksen muodossa, kun nuo komponenttien lämpöviat ovat vähän turhankin tuttuja... Vaan eipä tuo 'hienoisesta' lämmittämisestä ollut moksiskaan. En sitten tiedä, oliko millään tekemälläni mitään vaikutusta yhtään mihinkään, mutta tällähetkellä tilanne on se, että ovet ja luukut ovat pysyneet kiinni ja lukossa paikallisesta lämpimästä ilmanalasta huolimatta.
Sen sijaan IHKA on koetellut kärsivällisyytä sitäkin enemmän. Sen toiminnan loogisuus tuntuu olevan jo naisen tasolla. Se joko toimii, tai sitten ei, yleensä ei, mutta sitä ei voi koskaan tietää etukäteen, ellei kokeile.
Aiemmin kuvaamani 3-napainen piuha oli tosiaan väyläkaapeli, nimittäin kuljettajan puolen läppien askelmoottorien M-bus. Eli ei todellakaan K-väylä, niinkuin kuvittelin. Piuhan irroittamisen vaikutusta järjestelmän toimintaan on mahdotonta arvioida jälkikäteen, sillä joko oli silloin vaikutusta tai sitten ei. Nykyään vasemman puolen läppien halvaannuttaminen ei vaikuta toimintaan/toimimattomuuteen tuon taivaallista. Tars saada vihdoin jostain se skooppi lainaan niin vois tsekata onko viestintä M-väylällä järkevää vai ei.
Pitäis vissiin avata uusi topicci aiheesta IHKAn ihmeellinen maailma, menee muuten OT:n puolelle nykyisellä subjektilla...
Comment