Jos sattuisi jostakin saamaan osat niin onko tehtävissä oleva homma asentaa jälkikäteen navigointi? Mitä kaikkea pitää hommata? Herääkö ajotietokone samalla henkiin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Navi retrokit e38:iin?
Collapse
X
-
Originally posted by aapok View PostJos sattuisi jostakin saamaan osat niin onko tehtävissä oleva homma asentaa jälkikäteen navigointi? Mitä kaikkea pitää hommata?
Jos saa osat sopivasti ja tekee itse harrastajamentaliteetillä niin ehdottomasti. Merkkiliikkeessä en lähtisi tuota teettämään...
Osien tarpeellisuus riippuu vähän siitä, minkä version haluat. Eli MK-1, MK-2 vai MK-3?
Herääkö ajotietokone samalla henkiin?
Ps. Mulla olis yks ylimääräinen navin johtosarja ym. sälää jouten, jos kiinnostaa... Mulla on myös orkkisnavin lisääminen projektina.6 - E24 635
7 - E38 740
8 - E31 850
-
-
Mitä tarkoitat? Onko se nyt kuollut?
Ps. Mulla olis yks ylimääräinen navin johtosarja ym. sälää jouten, jos kiinnostaa... Mulla on myös orkkisnavin lisääminen projektina.[/QUOTE]
Tarkoitin, että alkaako ajotietokone toimimaan, kun nyt sitä ei ole? Aiemmin kyselin pelkän ajotietokoneen asentamista jälkikäteen mutta kukaan ei oikein osannut kertoa varmuutta...
Helpompi olisi tietysti vaan hankkia mid jossa on ajotietokone ja uusi viiksi ja käyttää navia vaan suosiolla kännykästä.-Aapo-
520da touring Lci M-sport -07
1600-2 -68 (kaveriprojekti)
Chevrolet Avalanche LTZ -09
Sea Ray 230 sundancer -94
Comment
-
Comment