Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Molemmat autot minun mielestä ihan vääriä pelkästään nurkissa pyörimiseen. Toimivat parhaiten matka-ajossa. Dieselmoottorien ongelmat osittain johtuvatkin juuri siitä, että ne on karstoitettu tukkoon mummomaisella ajolla.
Todellakin samaa mieltä. Ja ei tartte mummomaisesti ajaa. Ajoin viime vuonna tollaset 40tkm, josta yli 35tkm maantiellä ja silti kaasutellessa pöllähtelee. Mielestäni kone on karstoittunut ja olenkin nyt ottanut tavaksi pari kertaa viikossa kenkiä autoa maantiellä oikein kunnolla ! Ylinopeutta en tietenkään ole silti ajanut....
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
jjheimo: Selvisikö tuo laatikko? Olikos lastu nyt Karalalta vai voimaa?
Ei varsinaiseti selvinyt tasantarkkaan mikä laatikko tossa nyt on,vihjeitä ja huhuja on että perustuisi samaan laatikkoon mikä 530D:ssä on...ota nyt sitten selvää:think
Uusi ohjelma tuli voimaa.com ja ihan hyvin on toiminu koko laitos.
Ei varsinaiseti selvinyt tasantarkkaan mikä laatikko tossa nyt on,vihjeitä ja huhuja on että perustuisi samaan laatikkoon mikä 530D:ssä on...ota nyt sitten selvää:think
Uusi ohjelma tuli voimaa.com ja ihan hyvin on toiminu koko laitos.
Eli sinä olet siis softannut oman 740D:n voimaa.comissa?
Ei ole havaittavissa mitään ongelmia?
Itse hommasin juurikin vastaavanlaisen itselleni, ja heti tekisi mieli hieman 'piristää' autoa, vaikka suhteellisen pirteä on vakionakin...
BMW - The ultimate driving machine
EX : E39 530d touring -00 facelift
740dA - do I need to tell more... =)
Ei varsinaiseti selvinyt tasantarkkaan mikä laatikko tossa nyt on,vihjeitä ja huhuja on että perustuisi samaan laatikkoon mikä 530D:ssä on...ota nyt sitten selvää:think
740D laatikko on käsittääkseni 5HP30 eli A5S 560Z Ja luku 560 tarkoittaa laatikon väännön kestoa. BMW 7er-Forum tieto on tuolta foorumilta peräisin. Eli ZF:n laatikko ei Gm:n laatikko kuten 530d:ssä.
740D laatikko on käsittääkseni 5HP30 eli A5S 560Z Ja luku 560 tarkoittaa laatikon väännön kestoa. BMW 7er-Forum tieto on tuolta foorumilta peräisin. Eli ZF:n laatikko ei Gm:n laatikko kuten 530d:ssä.
Löysin saman dokkarin e38.org sivustolta mistä tuo tieto on peräisin.
Miten on, onko tuo vain valmistajan suositus maximum väännönkestolle, vai onko mahdollista että kestää enemmänkin?
Yleistähän on että valmistaja ilmoittaa vain suosituksen, joka on yleensä hieman alakanttiin todellisesta kestosta. Lähinnä osan takuuta ajatellen. Joskushan on autoista (uusista) mitattu penkissä suurempiakin tehoarvoja kuin mitä valmistaja ilmoittaa. mieleen tulee ainakin joitain Audin ja Volvon penkityksiä joissa todelliset tehot on olleet valmistajan ilmoituksia suuremmat...
BMW - The ultimate driving machine
EX : E39 530d touring -00 facelift
740dA - do I need to tell more... =)
Onko missään edes maailmalla mitään tietoa mihin vakio ahtimet 740D riittävät, onko niissä samanlaisia kestämis ongelmia kuin E39 530D, riittävätkö suuttimet mihin asti yms, eli onko maailmalla missään otettu tiettävästi perusmuutoksilla (cooleri, putkea, mahd suodatinta+ säätö) enemmän potkua kuin tuo reilu 330hp ja reilut 700nm?
nostellaas vanhaa topikkia. muutama kysymys;
onko e65 740d -03
-dpf
-samat lämpö ongelmat kun e60 530d;ssä
-turbojen kans samat ongelmat
-webasto vakiona
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
Comment